دبیر شورای امنیت کشور:

ارتش در کنار مردم، سدی استوار مقابل دشمنان است

دبیر شورای امنیت کشور با تبریک روز ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اقتدار و توانمندی، در کنار مردم، سدی محکم و استوار در مقابل دشمنان بوده و همچنان در صحنه های دفاع، بازدارندگی و خدمت رسانی دوشادوش سایر نیروهای مسلح، درحال مجاهدت است.
تصویر ارتش در کنار مردم، سدی استوار مقابل دشمنان است

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و دبیر شورای امنیت کشور با تبریک روز ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اقتدار و توانمندی، در کنار مردم، سدی محکم و استوار در مقابل دشمنان بوده و همچنان در صحنه های دفاع، بازدارندگی و خدمت رسانی دوشادوش سایر نیروهای مسلح، درحال مجاهدت است.

متن کامل پیام دبیر شورای امنیت کشور بدین شرح است:

"وَإِنَّ جُنْدَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ"
ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقاطع حساس این مرز و بوم با اقتدار و توانمندی، در کنار مردم، سدی محکم و استوار در مقابل دشمنان بوده و همچنان در صحنه های دفاع، بازدارندگی و خدمت رسانی دوشادوش سایر نیروهای مسلح، درحال مجاهدت است.

ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقام معظم رهبری فرمانده معظم کل قوا و فرماندهان، ارتشیان جان بر کف و مردم عزیز، از همراهی و همکاری مؤثر و راهگشای ارتش با مجموعه دستگاه های عضو شورای امنیت کشور و در روند حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، تقدیر و از خداوند متعال برای همه سربازان جان نثار میهن اسلامی آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

283257