17 پس‌لرزه در مرز بوشهر و فارس

زمین لرزه امروز ( یکشنبه) تاکنون مرز استانهای بوشهر و فارس - حوالی بندر گناوه را ۱۷ بار به لرزه در آورده است.

تصویر 17 پس‌لرزه در مرز بوشهر و فارس

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران روز یکشنبه، تا کنون، زلزله های ۵.۹، ۴.۵، ۳.۹، ۴.۴، ۲.۶، ۲.۹، ۳.۱، ۳.۵، ۳.۷، ۳، ۴ و ۳.۱، ۳.۹، ۳ و ۴.۲، ۳.۱ و ۳.۴ را در این منطقه به ثبت رسانده است.

اولین زلزله با بزرگای ۵.۹ در ساعت ۱۱:۱۱:۵۰ ثانیه روز یکشنبه به ثبت رسیده است. مختصات این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، ۲۹.۷۶ درجه عرض شمالی و ۵۰.۷۲ درجه طول شرقی ثبت شده است. این زمین لرزه در ۲۸ کیلومتری بندر گناوه (بوشهر)، ۳۱ کیلومتری بندر ریگ (بوشهر) و ۴۱ کیلومتری شبانکاره (بوشهر) رخ داده است

مرکز لرزه‌نگاری کشور زمین لرزه ۴.۵ ریشتری را در ساعت ۱۱:۲۵:۵۷ و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت کرد، همچنین زلزله ۳.۹ ریشتری با طول جغرافیایی ۵۰.۷۱ و عرض جغرافیایی ۲۹.۷۷ در ساعت ۱۱:۳۳:۰۸ در عمق ۰ کیلومتری زمین، زلزله ۴.۴ در ساعت ۱۱:۴۰:۲۸ با طول جغرافیایی ۵۰.۶۵ و عرض جغرافیایی ۲۹.۷۹ و در عمق ۱۰ کیلومتری، زلزله ۳.۵ ریشتری در ساعت ۱۲:۰۰:۰۷ در عرض جغرافیایی ۲۹.۷۷ و طول جغرافیایی ۵۰.۶۴ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به ثبت رسید.

زلزله ۳.۷ ریشتری در ساعت ۱۲:۱۷:۰۲ و طول جغرافیایی ۵۰.۶۶ و عرض جغرافیایی ۲۹.۷۷ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، همچنین زمین لرزه ۴ ریشتری در ساعت ۱۲:۲۹:۳۶ و در طول جغرافیایی ۵۰.۶۴ و عرض جغرافیایی: ۲۹.۷۳ به ثبت رسید.

مرکز لرزه نگاری کشوری زلزله ۳.۹ریشتری را در ساعت۱۲:۴۷:۵۳ و درطول جغرافیایی ۵۰.۷ و عرض جغرافیایی ۲۹.۸۶در ۳۶ کیلومتری بندر گناوه (بوشهر)،۴۲ کیلومتری بندر ریگ (بوشهر) و ۴۲ کیلومتری امام حسن (بوشهر) به ثبت رساند.

زلزله ۴.۲ ریشتری در ساعت ۱۳:۲۰:۳۸ مرز استانهای بوشهر و فارس - حوالی بندر گناوه را با طول جغرافیایی ۵۰.۶۴ و عرض جغرافیایی ۲۹.۷۹ و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین‌ به لرزه در آورده است.

آخرین زمین لرزه تاکنون در ساعت ۱۳:۴۱:۰۹ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به ثبت رسیده است.

283241

بیشتر بخوانید: