مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد:

ممانعت از فعالیت 29 تور غیرمجاز گردشگری طی سال گذشته در آذربایجان‌غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته از فعالیت 29 تور گردشگری غیرمجاز در سطح استان ممانعت به عمل آمد.
تصویر ممانعت از فعالیت 29 تور غیرمجاز گردشگری طی سال گذشته در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان غربی‌ جلیل جباری از اظهار داشت: طی سال گذشته از فعالیت 29 تور گردشگری غیرمجاز در سطح استان ممانعت به عمل آمد و همچنین در این مدت 11 مورد شکایت واصله از سامانه خدمات سفر و 22 شکایت دریافتی از دفاتر خدمات مسافرتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در سال گذشته 36 مورد تذکر کتبی و 42 مورد اخطار کتبی به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان داده شد تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع نواقصات موجود اقدام کنند و در کنار آنها دو دفتر خدمات مسافرتی نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی نیز در سال گذشته به دلیل انجام برخی تخلفات تعلیق و مجوز فعالیت یک دفتر دیگر نیز لغو شد.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها از واحدهای اقامتی استان در سال 99 تصریح کرد: در نتیجه این نظارت‌ها و بازدیدهای انجام شده از واحدهای اقامتی استان 29 مورد تذکر و چهار مورد اخطار کتبی به این واحدها برای رفع نواقص موجود و اصلاح آنها داده شد.

انتهای پیام/

283211