رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان خبر داد:

افزایش 2.5 برابری بودجه سازمان فرهنگی/ بدهی طلبکاران سازمان فرهنگی تسویه شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه بودجه سازمان فرهنگی 2.5 برابر شده است، گفت: همه بدهی های پیشین سازمان پرداخت شده است.

تصویر افزایش 2.5 برابری بودجه سازمان فرهنگی/ بدهی طلبکاران سازمان فرهنگی تسویه شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، غلامرضا نظری اظهار کرد: امسال بودجه فرهنگی شهرداری زنجان نسبت به سال قبل 2.5 برابر شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته بخش اعظمی از بدهی‌های سال‌های 97 و 98 سازمان فرهنگی شهرداری زنجان تسویه شد، اضافه کرد: تقریبا امروز دیگر سازمان بدهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های متعددی با توجه به بودجه پیش‌بینی شده برای سازمان در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از اولویت‌های سازمان در سال جاری کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجانی است که یک بخش ویژه از کارهای فرهنگی خواهد بود.

نظری با اشاره به اینکه اقدامات سازمان فرهنگی در کنگره ۳۵۳۵ شهید، حمایت از اقدامات فرهنگی از جمله چاپ کتاب است، اضافه کرد: این اقدامات در تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری را برگزاری جشنواره فرهنگی توفیق اعلام کرد و گفت: این جشنواره برای دومین سال متوالی و برای بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از بخش‌های فعالیتی سازمان فرهنگی در سال جاری تولید آثار هنری از جمله برگزاری جشنواره نقاشی و همچنین حمایت از چاپ کتاب و محصولات فرهنگی خواهد بود.

نظری در ادامه نخستین برنامه فرهنگی این سازمان را در ماه رمضان مسابقه داستان‌نویسی کوتاه اعلام کرد و گفت: این مسابقه با عنوان «قلم جوان» برگزار می‌شود که علاوه بر سازمان فرهنگی چند ارگان فرهنگی دیگر نیز در برگزاری آن مشارکت دارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه جشنواره توفیق در دو بخش برگزار می‌شود، اضافه کرد: محورهای بخش «علمی و تخیلی» این جشنواره شامل زنجان ۱۴۵۰، قهرمان زنجانی من، اگر من رئیس قاره آسیا بودم، نماز و عبادت، غدیر و ولایت، عفاف و پاکدامنی، دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و شهدای زنجانی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

283194