فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان:

وفاداری به انقلاب و نظام یکی از ویژگی‌های بارز ارتش است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر28 پیاده کردستان گفت: یکی از خصیصه‌های مهم و بارز ارتش وفاداری به آرمان‌های امام راحل، شهدا و نیز تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

تصویر وفاداری به انقلاب و نظام  یکی از ویژگی‌های بارز ارتش است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمدابراهیم زارعی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در مراسم برگزاری رژه موتوری نیروهای ارتش که در پادگان لشکر 28 پیاده کردستان برگزار گردید، بیان داشت: در طول 8 سال دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی رشادت‌های بسیاری از خود نشان داده و شهدای زیادی را تقدیم استحکام این انقلاب کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در هشت ساله جنگ تحمیلی تمامی یگان‌های زمینی، توپخانه، دریایی، هوایی و... ارتش در مقابل دشمن قرار گرفتند و اجازه ندادند که ذره ای از این خاک به دست بیگانگان بیفتد.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بعد از اتمام دوران دفاع مقدس ارتش بیکار ننشست و همواره در کنار مردم و ملت حضور داشته و دارد و در بسیاری از حوادث طبیعی و غیرطبیعی شاهد حضور جهادی و بی منت این نیروی مردمی هستیم که برای آن مثال‌های بسیاری است.

در ادامه امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت‌پور؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در سخنانی بیان کرد: ارتش در همه مناطق کشور حضوری جهادی و ماندگار دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان تاکید کرد: بنده به عنوان یکی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی به خود افتخار می کنم که می توانم به این انقلاب و نظام خدمت کنم.

امیر رحمت‌پور بیان داشت: یکی از خصیصه های مهم و بارز ارتش وفاداری به آرمان های امام راحل، شهدا و نیز تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

اردلان رضایی مطلق ـ استان کردستان

283159