استاندار ایلام:

ارتش همواره یاور مردم بوده است

محمد نوذری گفت: ارتش هیچ موقع نماد جنگ سالاری نبوده، بلکه همواره نمادی از اقتدار برای  کشور ما بوده است و همیشه در کنار مردم قرار داشته است.

تصویر ارتش همواره یاور مردم بوده است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری، استاندار ایلام در نشست گرامیداشت روز ارتش ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، ابراز کرد: ارتش هیچ موقع نماد جنگ سالاری نبوده، بلکه همواره نمادی از اقتدار برای کشور ما بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتش نماد جنگ ستیزی نیست و همیشه در سوانح مختلف مانند سیل و زلزله و... خود را در کنار ملت قرار داده است.

استاندار ایلام اظهار کرد: ارتش یکی مردمی ترین نهادها و ارکان های جمهوری اسلامی می باشد و همواره پستیبان ملت ایران بوده است.

وی ادامه داد: ارتش و ارتشی ها از اوایل انقلاب که مردم ایران شعار "ارتش فدای ملت" سر داده اند تا به امروز در کنار ملت بوده در موارد مختلف جان خود را به خطر انداخته است.

استاندار ایلام در پایان ضمن تقدیر از نیروهای ارتش به ویژه نیروهای حاضر در استان ایلام، عنوان داشت: از فیلم سازان و همچنین صدا و سیما درخواست داریم با ساخت محتوای فرهنگی درباره‌ی رشادت های ارتشی ها در طی سال های اخیر، مردم را بیشتر با این نیروهای مخلص و فداکار آشنا کند.

نوروزی_استان ایلام

283138