رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان:

پویش «مهرواره محله همدل» آغاز شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: پویش سراسری "مهرواره محله همدل" در راستای رسیدگی به مشکلات و اولویت‌های مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی در محله‌های این استان آغاز شد.
تصویر پویش «مهرواره محله همدل» آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، حجت الاسلام کیانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اجرای پویش محله همدل به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان همدان اظهار کرد: در این پویش با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و شبکه تبلیغ در هر محله شهر یا روستا مشکلات شاخص آن بررسی و رسیدگی می‌شود.


وی با بیان اینکه ماه رمضان، فرصتی برای امیدآفرینی و حل مشکلات مردم محله توسط خود آنهاست افزود: این پویش به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد شده و پایگاه بسیج، هیات امنای مسجد، هیات‌های مذهبی، کانون فرهنگی هنری مساجد، گروه‌های جهادی و امام جماعات محور کار هستند.
کیانی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان با ارسال عدد یک به سر شماره ۵۰۰۰۱۷۵ می‌توانند گزارش‌های خود را ارسال کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان تصریح کرد: پس از حل مساله با کمک مردم، آن فرد یا گروه، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود را در سایت مهرواره ثبت خواهد کرد و در مرحله نخست در سطح شهرستان‌ها برترین ایده‌ها و بهترین مساله‌های حل شده در قالب جشنواره شهرستانی، انتخاب می‌شود و هدایایی برای تشویق به این افراد تقدیم خواهد شد.

کیانی گفت: این برنامه در سه مرحله شهرستانی (اول تا سوم تیر)، استانی (۱۰ تا ۲۰ تیر) و کشوری (۲۵ تیر تا ۶ مرداد) برگزار خواهد شد و اختتامیه جشنواره نیز در ایام عید قربان تا غدیر پیش‌بینی و برای برگزیده ملی ۲۰۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.

283118