روحانی:

علاقمند بودم که وزیر زن هم در کابینه داشته باشیم

رئیس جمهور گفت: یکی از معیار‌های این دولت این بوده است که زنان، جوانان، اقوام و اقلبیت‌های مذهبی بتوانند فرصت و شرایط فعالیت در جامعه را داشته باشند.
تصویر علاقمند بودم که وزیر زن هم در کابینه داشته باشیم

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعد از ظهر شنبه در دیدار جمعی از فعالان حوزه زنان و خانواده که به صورت محدود حضوری و ارتباط ویدئو کنفرانسی انجام شد، اظهار داشت: استفاده از زنان در عرصه‌های مدیریتی همواره مورد تاکید این دولت بوده است و علاقمند بودم که وزیر زن هم در کابینه داشته باشیم، اما توانم محدود بود و نشد، البته امروز دو معاون رئیس جمهور از میان زنان توانمند هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت زنان در جامعه یکی از سوالات و شاخص‌هایی است که می‌تواند برای هر حکومتی ذکر شود، گفت: یکی از معیار‌های این دولت این بوده است که زنان، جوانان، اقوام و اقلبیت‌های مذهبی بتوانند فرصت و شرایط فعالیت در جامعه را داشته باشند.

روحانی با بیان اینکه یکی از معیار‌های دین مبین اسلام این بوده است که زنان در جایگاه متعالی خودشان قرار بگیرند، گفت: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی هم همین است و آزاد بودن فعالیت زنان و داشتن فرصت لازم برای بروز دادن استعدادا‌ها و توانمندی هایشان از ویژگی‌های نظام اسلامی است.

283040