کشف داروی قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۹۵هزارو ۳۸۰ قلم انواع داروی قاچاق توسط مرزداران هنگ مرزی ماکو خبر داد.
تصویر کشف داروی قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار یحیی حسین خانی امروز ۲۸ فروردین افزود: در راستای کنترل و مراقبت از نوار مرز و به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق به کشور، مرزبانان هنگ مرزی ماکو حین گشت زنی در نوار مرز با تعداید متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.
وی افزود: مأموران در این عملیات موفق به کشف ۹۵هزارو ۳۸۰ قلم انواع داروی قاچاق شامل" هزار و ۲۵۰ عدد قرص ۱۵ Pexola ۱ mg، هزار و ۲۰۰ عدد قرص ۱۳ Sibelium۵mg ، هزار و ۷۰۰عدد قرص Crestor۲۰mg، ۹ هزار و ۵۰۰ عدد قرص Cipralex ۲۰ mg ، ۷ هزار عدد قرص Crestol ۱۰ mg ، ۵ هزار ۹۰۰ عدد Clipram۲۰mg ، ۱۰ هزار و ۶۰۰ عددMopiwake ۵mg ، هزار و ۸۰۰ ۴Ebixa۱۰mg ، ۴ هزار و ۷۰۰ عدد Topamax ۱۰۰ mgو ... شدند.
به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سردار حسین خانی با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی در این رابطه ، تصریح کرد : کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآوردکردند.
فرمانده مرزبانی استان مبارزه با قاچاق کالا را ضامن امنیت و توسعه اقتصاد ملی کشور دانست و خاطر نشان کرد:پدیده قاچاق ، اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر انداخته و ضربه جبران ناپذیری به رشد و توسعه اقتصادی خواهد داشت.

282955