به بهانه 29 فروردین؛

ارتش؛ نیرویی پرتوان با امدادهای شیر دلان همیشگی صحنه های نبرد

ارتش؛ نیرویی پرتوان با امدادهای غیبی و معنوی شیر دلان همیشگی صحنه های نبرد است؛ مردانی گمنام در لباس تقوا و عبودیت، که ترجیح میدهند برای همیشه در صفحات تاریخ مبارزه، گمنام بمانند.
تصویر ارتش؛ نیرویی پرتوان با امدادهای شیر دلان همیشگی صحنه های نبرد

به گزارش سایت خبری پرسون، ارتش، اجتماع کثیری از مردان غیور و رزم آوران دلیر است، که همواره جان خویش برکف نهاده و برای حفظ و حضانت از ناموس و مرزهای میهن مقدس خویش، لحظه ای چشم برهم نمی نهند تا مبادا دشمن مکار حتی برای لحظه ای، افکار شوم و عوام فریبانه خود را عملی کند. ارتش، گامهایی استوار در پیکره وجودی یک کشور است.


ارتش؛ نیرویی پرتوان با امدادهای غیبی و معنوی شیر دلان همیشگی صحنه های نبرد است؛ مردانی گمنام در لباس تقوا و عبودیت، که ترجیح می دهند برای همیشه در صفحات تاریخ مبارزه، گمنام بمانند. آنان یاوران همیشه در صحنه هستند و برخود می بالند که لباس رزم بر تن دارند و بصورت دیگری کشور را سازماندهی و مدیریت میکنند تا مبادا به اندازه ی ذره ای از این خاک به دست نامردان روزگار بیفتد و کم شود!


چشمان تیز بین و برق آسا، که معنای پلک برهم زدن را نمی داند و بر ژرفای تاریکی های اذهان تیره دلان همیشگی تاریخ می درخشند و نور می افکنند.
ارتش، صحنه شکوه و عظمت کشور در دل مرزها و جاده های پر پیچ و خم حوادث پی در پی روزگار است.
ارتش یعنی صلابت. یعنی امنیت در پوشش تدبیر و تدبر آگاهانه و منسجم یافته است.
ارتش، کوه استواری در دل اصابتهای بیرحمانه دشمنان است.
ارتش اقتدار یک کشور بر اساس ایمان و تقوا بر دست های مخلص مردانی پاک و آسمانی است.

به قلم ساراپیرانه

انتهای پیام/

282912