هیجانات”دوج کوین” پلتفرم رابین هود را مختل کرد!

افزایش ناگهانی محبوبیت دوج کوین میان سرمایه گذاران باعث شد پنجشنبه شب پلتفرم معاملات ارزهای رمزپایه رابین هود (Robinhood) برای مدتی از دسترس خارج شود.

تصویر هیجانات”دوج کوین” پلتفرم رابین هود را مختل کرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، این ارز رمزنگاری شده که در اصل هاردفورکی از لایت کوین (Litecoin) است، طی چند روز گذشته شاهد افزایش قابل توجه قیمت بوده است. بر اساس یک پست وبلاگی منتشر شده در روز جمعه، پس از آنکه قیمت دوج کوین عصر پنجشنبه از مرز 0.25 دلار گذشت، یکی از سیستم های رابین هود از کار افتاد. این اتفاق باعث شد که سیستم سفارشات ارزهای رمزنگاری این پلتفرم نیز به طور موقت از دسترس خارج شود.

در این پست وبلاگی آمده است که سیستم مذکور ظرف یک ساعت دوباره آنلاین شد، هرچند برخی از مشتریان همچنان با مشکلاتی در معاملات خود روبرو می شدند.

قیمت دوج کوین صبح جمعه دوباره تا حدود 0.50 دلار افزایش یافت و این امر باز هم منجر به بروز مشکلاتی در زمینه ثبت سفارش برای برخی از مشتریان شد.

تیم رابین هود در واکنش به این اتفاق گفت: “این وقفه ها برای ما قابل قبول نیست. تیم های پشتیبانی ما به طور شبانه روزی در تلاشند تا بالاترین سطح خدمات را به شما مشتریان محترم ارائه دهند. البته به خاطر افزایش حجم معاملات ممکن است همچنان شاهد وقفه های کوتاه مدت در خدمات این پلتفرم باشیم.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: theblockcrypto

282894