کارشناس والیبال در گفت و گو با پرسون؛

نبود سرمربی در کنار تیم ملی باعث به وجود آمدن حاشیه خواهد شد/ مربی های ایران جزو بهترین های والیبال هستند

کارشناس والیبال گفت: به نظر من طبیعی است که یکسری نقدها پیرامون اسامی دعوت شده شکل بگیرد چون به هر جهت وقتی سرمربی کنار تیم نباشد این شکل از حواشی به وجود خواهد آمد.
تصویر نبود سرمربی در کنار تیم ملی باعث به وجود آمدن حاشیه خواهد شد/ مربی های ایران جزو بهترین های والیبال هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر شهنازی، کارشناس والیبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی قبل از حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و المپیک 2020 توکیو در گفت‌وگو با پرسون اظهار کرد: سرمربی تیم ملی پس از کش و قوس‌های فراوان سال گذشته انتخاب شد و به اعتقاد من حالا باید فقط مورد حمایت باشد نه نقد تا به امید خدا بتوانیم در مسابقات پیش رو نتایج خوبی را کسب کنیم. درخصوص انتخاب دستیاران آلکنو نیز فکر می‌کنم تنها زمانی که مربی خودش در ایران بود و اشراف کامل به همه چیز داشت و خودش دستیارانش را انتخاب می کرد بر می‌گردد به زمان حضور ولاسکو در ایران که اکثر کارهای را خودش انجام می داد.

او اضافه کرد: اما حالا شرایط فرق دارد و خود فدراسیون چند نفری را به اردوها دعوت کرده تا بعد تصمیم گیری لازم را انجام دهند. افرادی که در کنار تیم حضور داشتند و دعوت شدند همه از مربیان جوان و به نام والیبال ایران هستند که در ابتدا رحمان محمدی راد و آقای رضایی خودشان با توجه به نامشخص بودن اسامی مربی ها انصراف دادند که این کار اوج احترام به خودشان بود. سایر دوستان هم که ماندند جزو بهترین ها هستند و امیدوارم بهترین گزینه برای تیم ملی انتخاب شود تا شاهد موفقیت های بلندقامتان در مسابقات باشیم.

شهنازی درمورد فهرست دعوت شده به اردوهای تیم ملی و حواشی به وجود آمده نیز توضیح داد: در مورد اسامی دعوت شده نیز آقای داورزنی با چند مربی داخلی مشورت کردند که خود من هم جزو آنها بودم. در نهایت لیستی در اختیار فدراسیون قرارداده شد که یکسری تغییراتی داشت و اتفاق دور از انتظاری نبود. به نظر من طبیعی است که یکسری نقدها پیرامون این مسئله شکل بگیرد چون به هر جهت وقتی سرمربی کنار تیم نباشد این شکل از حواشی به وجود خواهد آمد.

وی افزود: اما نظرم همان چیزی است که در ابتدای صحبتم عرض کردم که باید در این شرایط فقط از تیم حمایت شود و سپس بعد از مسابقات زمان برای نقد زیاد است. تیم ملی الان با شرایط حال حاضر در حال سپری کردن روند آماده سازی خود است. کم کم لژیونرها هم اضافه می شوند و تمرینات شکل جدی تری به خود خواهند گرفت.

مربی والیبال در پایان درخصوص احتمال خداحافظی آلکنو از والیبال بعد از المپیک توکیو یادآرو شد: بحث خداحافظی آلکنو از والیبال قبل از عقد قرارداد با ایران هم بود اما باید دید فدراسیون چه نوع قراردادی با این مربی امضا کرده چون دقیق مشخص نیست که چه چیزی در این قرارداد ذکر شده است. به هر جهت الان المپیک برای ما مهم است پس باید روی آن تمرکز کنیم.

282851