دلایل رشد چشمگیر 245 درصدی ایاس از ابتدای سال 2021

قیمت EOS در تاریخ 16 آوریل(27 فروردین) به بالاترین قیمت  8.49 دلار افزایش یافت و ساختار فعلی بازار این آلتکوین نشان می دهد که همچنان جا برای صعود بیشتر وجود دارد.

تصویر دلایل رشد چشمگیر 245 درصدی ایاس از ابتدای سال 2021

به گزارش سایت خبری پرسون، هنگامی که شرکت Block.one برای ایجاد نرم افزار EOSIO میزان 4 میلیارد دلار بودجه جمع آوری کرد ، ICO ایاس در سال 2018 خبرساز شد و ارزش بازار این آلتکوین پس از گذشت سه ماه تقریباً سه برابر شد.

داده های بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد که از 27 ژانویه(8 بهمن) ایاس در پایین ترین سطح 2.43 دلار معامله شده است، و در 16 آوریل(27 فروردین) بالاترین قیمت 8.47 دلار را با 245٪ افزایش به ثبت رسانده است.

سه دلیل افزایش قیمت EOS از اواخر ژانویه (بهمن) شامل راه اندازی مدل جدید EOS PowerUp ، انتشار تست جدید EOSIO توسط Block.one و اعلام همکاری با Google Cloud برای پیشبرد ادغام فناوری دفتر توزیع شده با رایانش ابری و ذخیره سازی است.

با بهبود پروتکل ، حرکت قیمت افزایش می یابد

با رسیدن به توافق در مورد یکپارچه سازی مدل جدید EOS PowerUp که برای بهبود تخصیص منابع طراحی شده است ، حرکت ارز دیجیتال ایاس در ژانویه(بهمن) به طور جدی آغاز شد.

مدل PowerUp راه حل شبکه EOS برای مسئله هزینه های تراکنش است که در حال حاضر یکی از اصلی ترین مشکلات شبکه اتریوم است.

طبق مدل جدید ، کاربران برای پرداخت هزینه 24 ساعته با پهنای باند CPU و NET که می تواند برای تأمین نیازهای معامله مورد استفاده قرار گیرد ، می توانند هزینه کمی بپردازند یا اینکه می توانند توکن های استفاده نشده خود را برای دریافت درصدی از هزینه های تولید شده توسط بلاک چین عمومی EOS دپوزیت کنند.

با افزایش ازدحام شبکه با افزایش پذیرش جهانی ، شبکه هایی که راه حل های قابل قبولی برای هزینه های بالای معامله و نگرانی های تأخیر ارائه می دهند ، احتمالاً کاربران بیشتری را به دنبال تجربه کاربری روان جذب می کند.

منبع: cointelegraph

282847