خدمات اهدا خون در 5 شهر بزرگ آذربایجان‌غربی ارائه می‌شود

معاون فنی و فناوری‌های نوین انتقال خون آذربایجان‌غربی از ارائه خدمات اهدایی خون پیش و پس از افطار، در پنج شهرستان استان خبر داد و گفت:  از این تعداد فعالیت مرکز ارومیه به طور ثابت و علاوه بر ساعت ۹ صبح تا ۱۹ که پیش از افطار در نظر گرفته شده، پس از افطار نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ شب آماده ارائه خدمت است.
تصویر خدمات اهدا خون در 5 شهر بزرگ آذربایجان‌غربی ارائه می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، بهزاد عمادی از ارائه خدمات اهدایی خون پیش و پس از افطار، در پنج شهرستان استان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد فعالیت مرکز ارومیه به طور ثابت و علاوه بر ساعت ۹ صبح تا ۱۹ که پیش از افطار در نظر گرفته شده، پس از افطار نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ شب آماده ارائه خدمت است.

وی با بیان اینکه در شهرهای میاندوآب، خوی، مهاباد و نقده از ساعت ۹ تا ۱۳ در ساعات پیش از افطار و ساعت ۹ تا ۱۲ شب در ساعات پس از افطار، خدمات اهدای خون در نظر گرفته شده است تصریح کرد: خدمات شیفت شب در چهار شهر میاندوآب، خوی، مهاباد و نقده به صورت یک شب در میان است.

معاون فنی و فناوری‌های نوین انتقال خون آذربایجان‌غربی افزود: شهروندان برای حضور در مراکز انتقال خون، دغدغه محدودیت‌های کرونایی پس از ساعت ۲۲ را نداشته باشند زیرا با هماهنگی پلیس، شامل جریمه نخواهند شد.

انتهای پیام/

282807