شرکت پست آمریکا در ایالت ایندیانا شاهد تیراندازی

رسانه های آمریکایی از وقوع تیراندازی در ساختمان «فدکس» مرتبط با پست آمریکا در مرکز ایالت ایندیانا خبر دادند.
تصویر شرکت پست آمریکا در ایالت ایندیانا شاهد تیراندازی

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه خبری سی ان ان با اعلام این مطلب افزود: در این تیراندازی که در ایندیاناپولیس مرکز ایالت ایندیانا رخ داد، شماری مجروح شدند.

سی ان ان در ادامه اضافه کرد: پلیس هیچگونه اطلاعاتی درباره شمار مجروحان و وضعیت آنها ارائه نداد.

این شبکه خبری گزارش داد: پلیس معتقد است فرد ضارب خود را از پای درآورده و در حال حاضر هیچ اثری از تیراندازی فعال در صحنه دیده نمی شود.

شبکه خبری سی.بی.اس نیوز نیز با پوشش این خبر گزارش داد: این حادثه که اواخر شب گذشته (پنجشنبه) رخ داد، هنگامی که واحدهای پلیس به صحنه رسیدند، همچنان تیراندازی در ساختمان فدکس در جریان بود.

سی.بی.اس نیوز افزود: سخنگوی اداره پلیس ایندیاناپولیس درباره تیراندازی اوایل صبح امروز (جمعه) به خبرنگاران گفت: درجریان این تیراندازی ما چند مجروح داریم که درنتیجه شلیک گلوله جراحت برداشته اند.

سی.بی.اس نیوز نیز اعلام کرد که سخنگوی اداره پلیس ایندیاناپولیس هیچ اشاره ای به شمار مجروحان و اینکه آنها درچه وضعیتی به سر می برند، نکرد.

طی روزها و هفته های اخیر سراسر آمریکا صحنه تیراندازی های مسلحانه از جمله قتل شهروندان رنگین پوست بدست نیروهای سفید پوست پلیس این کشور بوده است.

شبکه‌خبری "ای‌بی‌سی‌نیوز" همچنین در مورخ ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ از تیراندازی در دبیرستانی در ایالت تنسی آمریکا خبرداد. در پی این تیراندازی مرگبار یک نفر کشته و یک افسر پلیس هم مجروح شد.

در پی این رویداد، پلیس اعلام کرد که در پی گزارش مقامات مدرسه در این شهر مبنی بر مسلح بودن یکی از دانش آموزان، افسران در محل حاضر شدند. هنگامی که ماموران وارد شدند، از مظنون خواستند از مخفیگاه خود بیرون بیاید و سلاح خود را تحویل دهد اما وی سر باز زد و در نهایت هم به یکی از افسران شلیک کرد؛ براساس گزارش پلیس این شهر، مظنون در محل حادثه جان خود را از دست داد.

براساس آمار منتشر شده در آمریکا طی سال ۲۰۲۰ میلادی نزدیک به ۲۰ هزار نفر جان خود را در اثر تیراندازی از دست داده و ۴۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

سال ۲۰۲۱ نیز همانند سال های گذشته تاکنون سالی پر حادثه برای ایالات متحده بوده و چهار هزار و ۱۲۷ نفر از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون جان خود را در اثر تیراندازی از دست داده اند.

منبع: ایرنا

282710