کشف سلاح جنگی غیر مجاز در تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری متهمی که در فضای مجازی فروش سلاح جنگی تبلیغ می کرد، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی و ۵ عدد فشنگ کشف شد.
تصویر کشف سلاح جنگی غیر مجاز در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی شاملو اظهار داشت: در رصدهای فضای مجازی مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی اطلاعاتی به دست آوردند که مدیر کانالی در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ فروش سلاح و مهمات جنگی غیرمجاز می‌پردازد.

وی عنوان کرد: هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، تیمی از مأموران این پایگاه به مخفیگاه متهم در محدوده بلوار کشاورز اعزام و در بررسی‌های بیشتر از آن مکان یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۵ فشنگ کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به این پایگاه انتقال یافت، ابراز داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و خبر در خصوص فعالیت مجرمان امنیتی و انتظامی که به هر نحو ممکن جان و مال آنها را به مخاطره می‌اندازد را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا در اسرع وقت اقدام لازم انجام پذیرد.

282662