معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی استان مطرح کرد؛

واگذاری 93 واحد مسکونی خانوارهای شهری دارای معلول در آذربایجان‌غربی

معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی آذربایجان‌غربی از واگذاری ۹۳ واحد مسکونی خانوارهای شهری دارای حداقل ۲ معلول در استان خبر داد و گفت: از این میزان، ٩٣ واحد مسکونی واگذار شده و ١٦واحد مسکونی در حال احداث است.
تصویر واگذاری 93 واحد مسکونی خانوارهای شهری دارای معلول در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، یلدا میرحیدر قارسی در جلسه پیگیری روند احداث واحدهای مسکونی خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول شهری و روستایی با مشارکت بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در آذربایجان غربی اظهار داشت: سهمیه کل استان در خصوص کمک به تامین مسکن خانوارهای شهری برابر ١٣٩ واحد مسکونی است.

وی از واگذاری ۹۳ واحد مسکونی خانوارهای شهری دارای حداقل ۲ معلول در استان خبر داد و اضافه کرد: از این میزان، ٩٣ واحد مسکونی واگذار شده و ١٦واحد مسکونی در حال احداث است. : از این میزان، ٩٣ واحد مسکونی واگذار شده و ١٦واحد مسکونی در حال احداث است.

معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: ۳۰ واحد باقی مانده نیز در حال اخذ تاییدیه‌های لازم برای دریافت کمک هزینه مسکن است و از ابتدای این طرح حدود ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مددجویان واجد شرایط اجرای این طرح پرداخت شده است.

قارسی ادامه داد: ١٥٦ واحد مسکونی روستایی نیز سهمیه آذربایجان‌غربی برای خانواده‌های دارای ۲ فرزند معلول است که به طور کامل انجام شده است و مبلغ هزینه شده در این بخش نیز حدود ۳۲ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/

282539