افتتاح مدرسه ای در روستای کوران هرمزگان با مشارکت بانک صادرات

مدرسه سه کلاسه امام حسین(ع) روستای کوران، با حمایت و مشارکت ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در منطقه فین استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید.
تصویر افتتاح مدرسه ای در روستای کوران هرمزگان با مشارکت بانک صادرات

به گزارش سایت خبری پرسون، مدرسه امام حسین(ع) روستای کوران با حمایت و مشارکت خیرین بانک صادرات ایران و با همکاری ستاد نوسازی مدارس استان هرمزگان در منطقه «فین» با ١٤٤ متر مربع بنا و با هزینه ٩ میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال و از محل کمک های نقدی مدیران و کارکنان خیرخواه بانک صادرات ایران، به بهره‌برداری رسید.

در مراسم افتتاحیه این مدرسه که مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر شعب بانک صادرات استان هرمزگان و جمعی از مقامات و مسئولان استانی حضور داشتند، از حمایت‌های خیرین بانک صادرات ایران قدردانی شد.

محمدعلی اسماعیلی‌زاده مدیر شعب بانک‌ صادرات استان هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه بانک صادرات ایران منشا خدمات فراوانی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، رشد، پیشرفت و تامین مالی زیرساخت‌های اقتصادی بوده است، تاکید کرد: بانک صادرات ایران، رسالت اجتماعی خود را همواره ایفا کرده و با همت و مشارکت مدیران و کارکنان و ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک، خدمات فراوانی در استان هرمزگان در حوزه مدرسه‌سازی و اجرای سایر پروژه‌های عمرانی انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز با قدردانی مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران گفت: مدرسه ۳ کلاسه روستای کوران به همت ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک احداث و ضمن تجهیز، به اداره نوسازی مدارس تحویل شد و مورد بهره‌برداری دانش‌آموزان قرار گرفت.

ایرج بیت‌الهی افزود: کلنگ ساخت این مدرسه در دی ماه سال ۹۹ بر زمین زده شد و در حدود ٣ ماه، شاهد افتتاح این مدرسه هستیم که سرعت ساخت پروژه توسط ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران ستودنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: امسال ۲۱ دانش آموز این روستا به صورت مختلط در مقطع متوسطه اول از این مدرسه بهره خواهند برد.

282386

مطالب مرتبط