مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

سیراب کردن 31 روستای تشنه لب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از به بهره برداری رسیدن تعداد 17 طرح از مجموع 48 طرح آبرسانی در دست اجرا خبر داد و گفت: 31 روستای دیگر نیز به زودی از نعمت آب سالم بهره مند می‌شوند.

تصویر سیراب کردن 31 روستای تشنه لب

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: طی سال گذشته اجرای 48 طرح آبرسانی روستایی در استان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع 48 طرح آبرسانی تعداد 17 طرح به بهره‌برداری رسیده است، افزود: 31 روستای دیگر نیز به زودی از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این 31 طرح آبرسانی، اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه کرد: این طرح‌ها 23 هزار نفر را زیر پوشش بهره‌مندی از آب شرب قرار می‌دهد.

جزء قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه در زمینه توسعه خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان نیز طی دو سال اخیر اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال از محل منابع داخلی برای توسعه صنعت فاضلاب زنجان هزینه شده است، گفت: ارتقای مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زنجان با 200 هزار نفر جمعیت به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد: احداث مدول دوم این تصفیه خانه نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از افزایش 410 هزار نفر تصفیه‌خانه زنجان با بهره‌برداری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب زنجان خبر داد و گفت: تصفیه‎ خانه فاضلاب دندی نیز سال گذشته افتتاح و تصفیه‌خانه فاضلاب زرین آباد هم به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: فارس

282326

مطالب مرتبط