بانک آمریکا در نظرسنجی ماه آوریل؛

بیت کوین یک حباب است!

بر اساس نظرسنجی ماه آوریل بانک آمریکا، 74%  مدیران سرمایه بر این باور هستند که بیت کوین در یک حباب قرار دارد.

تصویر بیت کوین یک حباب است!

به گزارش سایت خبری پرسون، در این تحقیقات، فقط 16% از پاسخ دهندگان نظر مخالف دارند، در حالی که 10% باقیمانده آنها هیچ پاسخی را ارائه ندادند.

این نکته قابل توجه است که، تنها 7% از سرمایه گذاران بر این باورند که بازار سهام ایالات متحده، شاخص S&P 500 پس از رسیدن به 4000 واحد برای اولین بار در 4 آوریل (15 فروردین) و با وجود ثبت قله های جدید، در یک حباب است.

براساس گزارش یو تودی (U.Today)، بانک مرکزی آمریکا گزارشی تند و تیز علیه بیت کوین را منتشر کرد است که در آن به بی ارزش بودن ذخیره سرمایه در این مقوله اشاره کرده و همچنین جایگاه بزرگترین ارز رمزنگاری شده را به یک ابزار حدس و گمان کاهش می دهد.

مایکل هارتنت (Michael Hartnett)، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری بانک آمریکا نیز، در اوایل ماه ژانویه و پس از نزول بیت کوین به 40،000 دلار، آن را “مادر تمام حباب ها” توصیف کرد.

این در حالی است که بیت کوین در اوایل امروز، پیش از اولین نمایش عمومی تاریخی کوین بیس (Coinbase) که در 14 آوریل برگزار می شود، به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 63،275 دلار رسید. این یعنی بیش از 800% رشد صعودی نسبت به ماه آوریل سال گذشته.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

282278