ژاوی: فولاد تیم قدرتمندی است

سرمربی السد پیش از دیدار با فولاد گفت: فولاد تیم بسیار قدرتمندی است و باید مراقب باشیم.

تصویر ژاوی: فولاد تیم قدرتمندی است

به گزارش سایت خبری پرسون، فولاد خوزستان امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می رود.

در همین رابطه ژاوی هرناندز سرمربی السد در نشست خبری این بازی گفت: در ابتدا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به تمام مسلمان دنیا تبریک می گویم. منتظر بازی سختی مقابل تیم فولاد ایران هستیم. این تیم در دیدار پلی آف مقابل العین امارات نمایشی قدرتمندانه داشت و پیروزی بزرگی را کسب کرد. به همین خاطر بازی اول سختی را پیش رو داریم.

وی افزود: بازیکنان قطری در طول 6 سال گذشته از لحاظ فنی و بدنی پیشرفت خوبی داشتند و دلیل این رشد می تواند پیوستن بازیکنان بزرگ دنیا به لیگ ستارگان باشد. لژیونرهای سطح بالا قدرت لیگ قطر را بالا برده است. این بدون شک باعث شده تا تیم های قطری در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی بگیرند.

ستاره سابق بارسلونا درباره بازی با فولاد گفت: باید در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. همیشه رقابت در آسیا سخت است ولی ما تجربه کافی در این رقابت ها را داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی اول با کسب برد زمین بازی را ترک کنیم. اکرم عفیف تنها غایب ما در این رقابت ها است. این بازیکن برای ما اهمیت زیادی داشت ولی ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند جای خالی او را پر کنند.

ژاوی درباره تاثیر برگزاری بازی ها در خارج از قطر، گفت: تفاوت بازی در عربستان یا قطر وجود ندارد چون در این بازی ها تماشاگران حضور ندارند. فقط شرایط سخت در این رقابت ها این است که باید 6 بازی فشرده در زمان کوتاه انجام دهیم و برای همین باید در اوج آمادگی باشیم. در بازی با فولاد تنها هدف ما برد و کسب 3 امتیاز است. نباید امتیازی را از دست دهیم چون قرار گرفتن در رده دوم صعود را قطعی نمی کند.

282243