نظرسنجی Crypto Analyst از تمایل 20 درصدی عموم برای خرید سهام کوین (COIN) خبر داد

لارک دیویس (Lark Davis) ، یک سرمایه گذار بیت کوین و علاقه مند به رمزنگاری، درمورد خبر عرضه اولیه صرافی کوین بیس (Coinbase) بسیار کنجکاو شد و با استفاده از اکانت توییتر خود یک نظر سنجی منتشر کرد.

تصویر نظرسنجی Crypto Analyst از تمایل 20 درصدی عموم برای خرید سهام کوین (COIN) خبر داد

به گزارش سایت خبری پرسون، عرضه اولیه کوین بیس فردا 14 آوریل (24فروردین) با نام کوین (NASDAQ: COIN) انجام می شود.

نظر سنجی لارک دیویس در توییتر:
آیا قصد خرید سهام کوین بیس را دارید؟ $coin #bitcoin
– 13 آوریل 2021 (23 فروردین ماه 1400) ، TheCryptoLark

براساس آمار فعلی نظرسنجی، تقریباً 20٪ از پاسخ دهندگان خواهان خرید سهام کوین (NASDAQ: COIN) هستند. از طرف دیگر ، 25٪ از پاسخ دهندگان می گویند که هنوز خرید بیت کوین را به سرمایه گذاری در سهم کوین ترجیح می دهند.

اطبق استراتژی عرضه اولیه سهام، صرافی کوین بیس عرضه اولیه خود را با روش ستنی فراهم نخواهد کرد. بلکه، این صرافی از رویکرد شبکه direct listing پیروی خواهد کرد و سهام خود را مستقیماً در بورس سهام نزدک قرار خواهد داد.

روشی که کوین بیس انتخاب کرده است معمولاً توسط شرکتهایی که وارد بورس می شوند، استفاده نمی شود. با این حال، کوین بیس اطمینان دارد که این روش به دلیل محبوبیت تثبیت شده در بازار رمزنگاری تاثیر بسزایی خواهد داشت.
این رویداد، یک موفقیت بزرگ در دنیای رمزنگاری برای صرافی کوین بیس محسوب می شود. در واقع ، این اثبات می کند که دنیای رمزنگاری با وجود بازاری ناپایدار همچنان به حفظ ثبات خود ادامه می دهد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: investing

282186