امام جمعه ایلام:

حفاظت از محیط زیست ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: حفاظت از محیط زیست به عنوان یک نعمت خدادادی و همچنین یکی از مهم ترین سرمایه های کشور، بر همه واجب و ضروری است.

تصویر حفاظت از محیط زیست ضروری است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار ظهر امروز در دیدار با محمد فیلی و رحیم نوروزی؛ بازیگران سریال جنگلبان که با موضوع حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی ساخته شده است، ابراز کرد: در روایت بسیار زیادی در دین اسلام، بر حفاظت از محیط زیست تاکید شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از این رو حفاظت از این نعمت خدادادی و همچنین یکی از مهم ترین سرمایه های کشور، بر همه واجب و ضروری است.

امام جمعه ایلام با با اشاره به اینکه این استان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه طبیعت دارد، عنوان داشت: استان ایلام دارای یک طبیعت چهار فصل می باشد و این ثروت خدادادی نیازمند توجه و اهمیت می باشد.

نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به اینکه باید برای حفظ طبیعت کارهای رسانه ای فراوانی ساخته شود، اظهار کرد: باید ساخت از این دست کارها که جنبه فرهنگ سازی به ویژه در موضوع حفاظت از طبیعت برای مردم دارد، بیشتر ساخته تا این فرهنگ در مردم نهادینه شود.

گفتنی است سریال تلویزیونی جنگلبان از تولیدات صدا و سیمای مرکز ایلام است که با کارگردانی کمال زحمتکش و نیز با مشارکت منابع طبیعی این استان در دست تولید می باشد و به زودی از رسانه ملی پخش خواهد شد.

نوروزی_استان ایلام

282160