رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان هشدار داد:

برخورد جدی با مخدوش‌کنندگان پلاک خودروها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه بعضی از افراد به منظور فرار از قانون نسبت به مخدوش کردن پلاک خودروهای خود اقدام می‌کنند گفت: چنین اقدامی به نوعی جرم محسوب شده و خاطیان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

تصویر برخورد جدی با مخدوش‌کنندگان پلاک خودروها

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سرهنگ عباس مظفری در رابطه با محدودیت تردد شبانه در استان زنجان، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد در همه شهرها با هر نوع رنگ‌بندی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: در این خصوص از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۱ هزار خودرو متخلف در استان زنجان از طریق دوربین‌های پایش تصویری و عوامل پلیس راهور به مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه شدند.

وی با بیان اینکه ورود و خروج خودروها از مناطق با رنگ‌بندی قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان برابر قانون جریمه خواهند شد، افزود: برخی از افراد برای فرار از قانون، اقدام به دست‌کاری و مخدوش کردن پلاک خودروها می‌کنند که این عمل جرم بوده و عاملان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه افرادی که اقدام به تخلفات رانندگی می‌کنند در واقع حقوق شهروندی را زیر پا گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: ایجاد نظم ترافیکی مستلزم همکاری آحاد جامعه بوده و همه افراد باید در این راستا احساس مسئولیت داشته باشند.

منبع: ایسنا

282136