تذکر باقرزاده درباره اهانت مامور به جانباز بابلسری؛

برخورد جدی با نیروی خاطی/ ناجا عذرخواهی کند

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، خواستار عذرخواهی «ناجا» از برخورد نادرست مامور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاعی شد.
تصویر برخورد جدی با نیروی خاطی/ ناجا عذرخواهی کند

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی علی اصغر باقرزاده در تذکری گفت: مشاهده تصویر برخورد یک مامور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاع سرافرازی که نماد غیرت و ایثارگری ملت سرافراز ایران است غمی جانکاه در دل ها می نشاند که قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه خطای مامور جاهل نیروی انتظامی را پیگیری کرده و خواستار برخورد قاطع با خاطیان و آمران هستیم، گفت: اصلاح قوانین خدماتی و حمایتی جانبازان را در دستور کار قرار خواهیم داد و خواستار اجرای کامل قانون حمایت از معلولان به ویژه قانون جامع حمایت از ایثارگران هستیم و به شهرداری های کشور تذکر جدی می دهیم که این قوانین را اجرا کنند.

نماینده مردم بابلسر در مجلس اظهار داشت: از فرمانده نیروی انتظامی برخورد با این خطای فاحش و عذرخواهی حضوری در منزل جانباز عزیز را خواستاریم هر چند در این قضیه به دنبال تعمیم یک خطای فردی به خطای سازمانی نیستیم. اما جلوگیری از وقوع چنین رخدادی را از فرماندهی ناجا به طور جدی مطالبه می کنیم.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، اظهار داشت: نیروی انتظامی با مامور خاطی برخورد کند. اصلاح معابر عمومی که قوانینش نوشته شده باید مورد دقت قرار گیرد.

وی گفت: البته نباید به گونه ای عمل شود که رفتار یک فرد به تمام دستگاه تعمیم داده شود مانند بحثی که در مجلس پیش آمد.

282037

مطالب مرتبط