آغاز" سه شنبه های پاسخگویی" در بیمه رازی

"سه شنبه های پاسخگویی " عنوان برنامه جدیدی از روابط عمومی بیمه رازی در راستای پاسخ به سوالات و رسیدگی به درخواست نمایندگان این شرکت است .
تصویر آغاز" سه شنبه های پاسخگویی" در بیمه رازی

به گزارش سایت خبری پرسون، در راستای سیاست های جدید شرکت و چرخش استراتژیک ابلاغی از سوی جباری مدیر عامل بیمه رازی، زیرساخت های لازم جهت توسعه فروش غیرمستقیم و نماینده محوری در بیمه رازی درحال شکل گیری است.

در اولین اقدام کارگروهی با حضور ۱۴ نفر از معاونین و مدیران ارشد این شرکت تشکیل و تعدادی از مشکلات نمایندگان بررسی و حل و فصل شد.

برگزاری گفت و گوی زنده با نمایندگان برنامه ابتکاری روابط عمومی بیمه رازی است که هر سه شنبه با حضور یکی از مدیران ستادی درساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شود.
نخستین سه شنبه پاسخگویی ، امروز بیست و چهارم فروردین 1400 ساعت ۱۵ با حضور جباری برگزارمی شود.دراین گفت و گوی زنده ، نمایندگان چالش ها و موانع فروش در بازار بیمه را به طور مستقیم با مدیرعامل و درسه شنبه های بعدی با معاونین و مدیران ارشد شرکت مطرح می نمایند.

282001