لیگ قهرمانان اروپا؛

مهدی طارمی مثل علی دایی می‎‌شود؟!

تقابل پورتو و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا اهمیت زیادی برای ایرانی‎‌ها چرا که مهدی طارمی قرار است درترکیب تیم پرتغالی به میدان برود.
تصویر مهدی طارمی مثل علی دایی می‎‌شود؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود و شاهد برگزاری دو مسابقه از ساعت 23:30 خواهیم بود.

پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ

تیم پرافتخار آلمانی امشب در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس شهر پاریس به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود. دیدار رفت سه بر دو به سود پاریسی‌ها رقم خورد تا اکنون بایرن کار سختی داشته باشد. بایرن مونیخ برای جبران نتیجه بازی رفت باید بازی را حداقل با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان برساند، وگرنه برای دومین بار طی 10 فصل گذشته از صعود به مرحله نیمه نهایی باز خواهد ماند. بایرن در این دیدار لواندوفسکی را هم ندارد و کارش بسیار سخت است.

چلسی- پورتو

دیدار پراهمیت برای فوتبالدوستان ایرانی دیدار چلسی- پورتو است چرا که مهدی طارمی در ترکیب پورتو به میدان می‌رود. پورتو در بازی خانگی دور رفت، در دیداری که در آن دو مهره هجومی اصلی خود مهدی طارمی و سرجیو اولیویرا را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب چلسی شد و حالا نماینده پرتغال کار بسیار سختی برای صعود دارد، چرا که باید حداقل نتیجه بازی رفت را تکرار کند تا بازی به وقت‌های اضافه یا احیاناً پنالتی کشیده شود. طارمی امشب می تواند یادآور علی دایی باشد که سال ها پیش در ترکیب هرتابرلین دو بار دروازه همین چلسی را در لیگ قهرمانان اروپا باز کرد.

281966