بایننس، توکن های قابل معامله در تسلا را راه اندازی کرد!

به همان اندازه که از سهام سنتی متمایز است، یک توکن سهام می‌تواند به واحدهای کوچک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر تبدیل شود، به این معنی که کاربران بیشتری می توانند از بازده سرمایه سهام خود بهره مند شوند.

تصویر بایننس، توکن های قابل معامله در تسلا را راه اندازی کرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، صرافی رمزارز بایننس، در حال راه اندازی توکنهای قابل معامله است. هدف این است که بخش گسترده تری از مردم بتوانند از بازده سرمایه سهام خود از جمله سود بالقوه بهره مند شوند، بدون اینکه نیاز به خرید سهام های کامل سنتی داشته باشند.

اولین دارایی قابل معامله عمومی در قالب توکن سهام بایننس، تسلا خواهد بود که قیمت سهام آن در حال حاضر در حدود 700 دلار معامله می شود. کاربران می توانند به جای خرید یک سهم کامل و سنتی که برای آن گواهی فیزیکی سهم لازم است ، حتی یک صدم سهم تسلا را که با یک توکن دیجیتال ارائه می شود خریداری کنند.

بنابراین یک صدم سهام، همان کسر سهام تسلا را نشان می دهد و قیمت سهام در بایننس دلار یا دلار بایننس (USD-BUSD) ثبت می شود ، سکه پایداری که به دلار آمریکا متصل است و توسط شرکت پاکسوز تراست (Paxos Trust) صادر شده است. لازم به ذکر است که توکن سهام قابل بازخرید نیست .

مدیرعامل بایننس ، آقای ژائو معتقد است که توکن های دیجیتال سهام پل ارتباطی بین بازارهای سنتی و رمزنگاری را فراهم می کنند و دسترسی به بازارهای سهام را گسترش می دهند و منجر به “آینده مالی فراگیر” می شوند.

معاملات توکن های سهام دیجیتال بدون کارمزد انجام می شود و این محصول همراه با شرکت سرمایه گذاری مجاز آلمان (CM-Equity AG) و پلتفرم توکن سازی دارایی دیجیتال (Digital Assets=AG) مستقر در سوئیس، تولید شده است. مشارکت در معاملات آنها برای حوزه های قضایی محدود مانند چین ، ترکیه و ایالات متحده امکان پذیر نیست و برای واجد شرایط بودن به عنوان یک معامله گر توکن دیجیتال سهام ، باید احراز هویت مشتری انجام شود.

براساس اعلامیه امروز بایننس، Q1 با 260٪ رشد در حجم معاملات و 346٪ افزایش در تعداد کاربران ، بسیار قوی عمل کرده است. در همین حال ، توکن بومی صرافی بایننس با اختصار (BNB) در سال جاری بیش از 900 درصد افزایش یافته است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

281931