هادی شکوری در گفت و گو با پرسون:

به موفقیت استقلال با مجیدی در آسیا خوشبین هستم/ 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان باید آسیا را بترسانند

مدافع سابق استقلال اظهار امیدواری کرد که هر 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند نتایج خوبی را کسب کرده و نام ایران و فوتبال کشورمان را در قاره کهن بر سر زبان ها بیاندازند.
تصویر به موفقیت استقلال با مجیدی در آسیا خوشبین هستم/ 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان باید آسیا را بترسانند

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی شکوری پیشکسوت استقلال در آستانه بازی های این تیم در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در خصوص شرایط این تیم در گفت و گو با پرسون اظهار داشت: استقلال در حال حاضر از نظر فنی و روحی اوضاع خوبی دارد و نسبت به سال های قبل با شرایط بهتری پای در این رقابت ها می گذارد و فکرمی کنم بتواند نتایج خوبی را در این تورنمنت کسب کند.

او تاکید کرد: تیم مجیدی در حال حاضر بازیکنان جوان اما باتجربه ای در اختیار دارد و با توجه به شناختی که من از کادرفنی دارم و تدابیری که برای این بازی های اتخاذ خواهند کرد، من اطمینان دارم استقلال می تواند با نتایج خوبی از گروه خود صعود کند.

این مدافع سابق استقلال در ادامه گفت: استقلالی ها بدون شک در لیگ قهرمانان از انگیزه های فردی و تیمی زیادی برخرودار هستند و فکر می کنم اگر از نظر روحی و روانی بتوانند شرایط خوب خود را ادامه داده و خدای ناکرده اسیر حواشی و جنگ های روانی حریفان خود که از کشورهای حوزه خلیج فارس هستند، نشوند؛ موفقیت شان در این جام دور از دسترس نیست.

شکوری ضمن تمجید از کادرفنی استقلال تصریح کرد: فرهاد مجیدی مربی بادانشی است و در سال های قبل در عرصه بازی و در سال های اخیر در زمینه مربیگری تجارب خوبی را کسب کرده و با این تجربه خود می تواند به استقلال کمک کند. امیدوارم در این فصل بهترین نتایج برای استقلال با فرهاد مجیدی در آسیا رقم بخورد.

این مدافع سابق پاس، استقلال و..... در پایان این گفت و گو اشاره ای به شرایط 3 نماینده دیگر ایران در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا داشت و در این خصوص گفت: پیروزی و موفقیت فولاد و حضصور این تیم در مرحله گروهی این رقابت ها اتفاق خوبی بود و جا دارد به جواد نکونام و تیمش به خازر این موفقیت تبریک بگویم. حضور 4 نماینده از ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا جای خرسندی و خوشحالی دارد و امیدوار هستم هر 4 تیم ایرانی حاضر دراین پیکارها در این بازی ها موفق عمل کرده و بار دیگر آسیا را از نام فوتبال ایران بترسانند.

281928