وحشتناک ترین آزمایش های تاریخ روی انسان + عکس

آزمایشاتی در طول تاریخ اتفاق افتاده که تاثیراتی بسیار وحشتناک و عجیب روی زندگی مردم آن زمان داشته و این تاثیرات هنوز هم ادامه دارند.
تصویر وحشتناک ترین آزمایش های تاریخ روی انسان + عکس

به گزارش سایت خبری پرسون، انسان‌ها همیشه برای انجام آزمایشات آماده بوده اند، اما چه اتفاقی می‌افتد که پزشکان و مخترعان از حدی در آزمایشات فراتر می‌روند که ممکن است برای مردم و سیاره زمین کشنده باشد. برخی از آزمایشات انجام شده در گذشته هنوز هم تاثیرات خود را به جا گذاشته اند مانند آزمایش بمب اتم در هیروشیما که هنوز هم تاثیرات عجیبی روی کودکان و نوزادان تازه متولد شده دارد. در این گزارش لیستی از آزمایشات خطرناک و وحشتناک تاریخ آورده شده که زندگی مردم کشور‌های مختلف را تغییر داد و باعث ایجاد مشکلات جبران ناپذیری برای آن‌ها شد را جمع آوری کرده ایم.

در ادامه داستان این آزمایشات را می‌خوانید:

پروژه Stormfury

آزمایش ترسناک تاریخ که روی انسان انجام شد + عکس//// ادیت نشده

ایالات متحده آمریکا یکی از کشور‌های جهان است که می‌خواهد در زمینه فناوری‌های علمی پیشرفت کند. اواخر دهه ۱۹۴۰ یکی از این آزمایش‌ها که کشنده هم بود، انجام شد. پزشکی به نام اروین لانگمیر ایده استفاده از بلور‌های یخ برای تضعیف سیکلون‌ها را ایجاد کرد تا ثابت شود که سیکلون‌ها کمتر کشنده هستند و از تلفات جانی و مالی جلوگیری می‌شود؛ بنابراین این دانشمند و همکارانش کریستال‌های یخی را روی سیکلون‌ها انداختند، اما آنچه اتفاق افتاد دقیقاً برعکس بود. پس از انداختن کریستال ها، طوفان مسیر خود را تغییر داد و به نزدیکی شهر ساحلی ساوانا، جورجیا رسید و موجب خسارات جانی و مالی شد.

فرو کردن خنجر در قلب

آزمایش ترسناک تاریخ که روی انسان انجام شد + عکس//// ادیت نشده

وارند تئودور، یک کارآموز جراحی بود و کاری که انجام داد این بود که خودش را بیهوش کرد و یک خنجر را به یکی از رگ‌های بازوی خود وارد کرد. سپس آن را به آرامی به قلب خود هدایت و خنجر را وارد قلبش کرد و جان خود را به خطر انداخت، زیرا ممکن بود یکی از رگ‌ها سوراخ شده و باعث شود که در همان لحظه جان خود را از دست بدهد. اما خوشبختانه او از این آزمایش جان سالم به در برد و با این کار او فرایند کاتتریزاسیون قلب توسعه پیدا کرد. وی در سال ۱۹۵۶ موفق به دریافت جایزه نوبل شد.

آزمایش Russian Borehole

آزمایش ترسناک تاریخ که روی انسان انجام شد + عکس//// ادیت نشده

این آزمایش در ۲۴ می ۱۹۷۰ با استفاده از تجهیزات مختلف پیچیده آغاز شد. هدف از این آزمایش تلاش برای کاوش در پوسته زمین بود. عمیق‌ترین مکان در مرکز زمین فضای خوبی برای مطالعات مختلف ژئوفیزیکی بود. هنوز هم ممکن است این آزمایش منجر به تغییر در صفحه تکتونیکی زمین شود که می‌تواند منجر به زمین لرزه‌های بزرگ و سایر بلایای طبیعی شود.

پروژه Starfish Prime

آزمایش ترسناک تاریخ که روی انسان انجام شد + عکس//// ادیت نشده

همانطور که همه ما می‌دانیم ایالات متحده کشوری است که فقط می‌خواهد هرچیزی را آزمایش کند. در ۹ ژوئیه سال ۱۹۶۲، این کشور سلاح‌های هسته‌ای را در خارج از میدان مغناطیسی زمین نشان داد که در آن‌ها حدود ۱.۴ مگاتن TNT استفاده شده بود. از پیامد‌های این آزمایش این بود که انفجاری در میدان مغناطیسی زمین تغییر ایجاد می‌کند. در پی انجام این آزمایش آنچه اتفاق افتاد این بود که چراغ‌های خیابان در مناطقی از هاوایی خاموش شد. همچنین موضوع منجر به اختلال در برخی از سیستم‌های ارتباطی نیز شد.

زندگی دوباره

آزمایش ترسناک تاریخ که روی انسان انجام شد + عکس//// ادیت نشده

آیا کسی در دنیا می‌تواند مردگان را دوباره زنده کند؟ پاسخ این است که کسی سعی کرده بود این کار را انجام دهد، پزشکی به نام رابرت‌ای کورنیش. او قرار دادن جنازه روی الاکلنگ، سعی در به جریان انداختن خون در رگ‌های شخص مرده داشت و همزمان به او دارو‌های ضد انعقاد و اپی نفرین تزریق می‌کرد. آزمایش‌های او شکست خورد، زیرا هیچ یک از آن اجساد نتوانستند دوباره به زندگی بازگردند. اگرچه او موفق شد فقط دو سگ را زنده کند، اما کمی بعد آن‌ها از نظر بالینی کشته شدند. این یکی از وحشتناک‌ترین آزمایش‌های انجام شده در تاریخ است.

آزمایش ترسناک تاریخ که روی انسان انجام شد + عکس//// ادیت نشده

کنترل ذهن

ایده کنترل ذهن به خودی خود ایده بسیار وحشتناکی است و صرفا داستانی علمی نیست بلکه واقعیت است. خوزه دلگادو، یک استاد اسپانیایی، روشی را برای کنترل ذهن ایجاد کرد. آنچه او انجام داد اولین تحریک کننده محرک بود که آن را روی مغز یک حیوان کاشت. این دستگاه توسط یک کنترل از راه دور که برای تحریک الکتریکی مناطق مختلف مغز حیوان مورد استفاده قرار می‌گرفت، کار می‌کرد. گفته می‌شود در نتیجه این آزمایش حرکت اندام‌ها، حرکت غیر ارادی قسمت‌های مختلف بدن در حیوان ایجاد شده است. او بعداً نتایج شگفت انگیز دیگری را روی سایر حیوانات به وجود آورد.

آزمایش هسته‌ای

آزمایش ترسناک تاریخ که روی انسان انجام شد + عکس//// ادیت نشده

بسیاری از مردم حتی خواب آزمایش هسته‌ای را هم نمی‌دیدند، آزمایشاتی که به نابودی مردم منجر شد؛ اما آمریکا، این آزمایش را انجام داد. آزمایش هسته‌ای ترینیتی که توسط ایالات متحده در ۱۶ ژوئیه ۱۹۴۵ انجام شد، به عنوان بخشی از این پروژه بود. این آزمایش در صحرای Jornada del Muerto در این کشور انجام شد. حدود ۲۰ کیلو تن TNT در این آزمایش استفاده شده و به عنوان یکی از خطرناک‌ترین و وحشتناک‌ترین آزمایش‌های تاریخ که نتیجه آن می‌تواند بسیار کشنده باشد، نام گرفته است.

281885