افزایش قیمت سولانا به خاطر جذب کاربر توسط ایردراپ

قیمت سولانا (Solana) در این ماه بیش از 50٪ افزایش یافته است زیرا پروژه های جدید ایردراپ را بر روی بلاکچین سول (SOL) هدایت میکنند و کارمزدهای تراکنش بالای اتریوم، سرمایه گذاران را به دنبال گزینه های ارزان تر سوق می دهد.
تصویر افزایش قیمت سولانا به خاطر جذب کاربر توسط ایردراپ

به گزارش سایت خبری پرسون، در شش ماه گذشته ، پروژه های بلاکچینی که توکن های ایردراپ را صادر کرده اند، دوباره ظاهر شده اند. از همه مهمتر ، از ایردراپ های یونی سوآپ (UNI) و میم (MEME) به عنوان دریافت کنندگان پاداش به خاطرداشتن توکن، با سودهایی از 20،000 تا 600،000 دلار، یاد میشود.

یکی از رقبای اتریوم که در سه هفته گذشته پروژه های زیادی را با ایردراپ ها آغاز کرده ، سولانا (SOL) است. سولانا یک پروژه منبع باز که هدف آن استفاده از فناوری بلاکچین برای ارائه راه حل های غیرمتمرکز مالی میباشد.

پروتکل اصلی صرافی غیر متمرکز(SRM) ، مسئول ایردراپ های اخیر کوپ (COPE) بود که 2000 کاربر را به کاربرانی که در هکاتون مشترک دیفای(DeFi) که توسط شرکت سولانا و سرم برگزار شد، توزیع کرد. (هکاتون: رویدادی که به طور معمول چندین روز به طول می انجامد و در آن تعداد زیادی از افراد برای شرکت در برنامه نویسی رایانه ای مشارکتی با هم ملاقات می کنند.)

پس از ایردراپ ،کوپ (COPE) سرانجام در تاریخ 30 مارس (10فروردین) با قیمت 0.50 دلار در سرم قرار گرفت و قیمت توکن در 11 آوریل (22فروردین) به بالاترین سطح یعنی 5.43 دلار رسید و به دارندگان پاداش 10،860 دلاری داد.

a1 - افزایش قیمت سولانا به خاطر جذب کاربر توسط ایردراپ

موفقیت ایردراپ کوپ، مجموعه ای از ایردراپ ها و توکن هایی با نام های مشابه از جمله هپ (HOPE) ، رپ (ROPE) و کوپ (KOPE) را به وجود آورد که راه اندازی آنها در بلاکچین سولانا با افزایش 55 درصدی قیمت سول (SOL) ، از ابتدای آوریل (فروردین)، مصادف شد.

ایردراپ ها در شبکه ممکن است نقش کوچکی در افزایش قیمت اخیر داشته باشند. زیرا کاربران برای دریافت توکن ایردراپ، به سول نیاز دارند، اما این امکان وجود ندارد که براساس داده‌های موجود، ثابت شود.

تعاملات در بلاکچین سولانا ، از جمله افزودن توکن های جدید به کیف پول سولت (Sollet) ، به مقدار کمی سول برای تکمیل مراحل اجرای قرارداد نیاز دارد. بنابراین ، کاربرانی که قبل از ثبت نام ،برای ورود به ایردراپز عجله دارند، نیاز به خرید سول و تأمین مالی کیف پول خود به منظور ایجاد آدرس های جدید برای توکن های های ایردراپز دارند.

تحلیگران انتظاردارند روند کنونی ایردراپ ها ، ادامه یابد

برای کسانی که نگران از دست دادن یا پایان یافتن فصل ایردراپ هستند، اخبار توییتر سولانا حاکی از آن است که اکوسیستم سولانا تازه شروع به کار کرده است ، به این معنی که احتمال وجود ایردراپز در آینده همچنان زیاد است.

a2 - افزایش قیمت سولانا به خاطر جذب کاربر توسط ایردراپ

کاربران جدید نیروی حیاتی شبکه‌های موفق بلاکچین هستند و استفاده از ایردراپز همچنان یکی از روش‌های مورد استفاده برای جلب توجه به پروژه‌های نوپا و ذخیره نقدینگی از یک پروتکل به یک پروتکل دیگر است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

281819