درخشش ستاره ایرانی در یونان؛

«کریم» و تکذیب یک خبر جنجالی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اخبار جنجالی پیرامون خود را تکذیب کرد.
تصویر «کریم» و تکذیب یک خبر جنجالی

به گزارش سایت خبری پرسون، در هفته بیست و نهم سوپرلیگ فوتبال یونان تیم آ.اک آتن با حضور کریم انصاری فرد 3 بر یک به برتری رسید که کریم در این دیدار یکی از سه گل تیمش را زد.

10 روز گذشته بود که رسانه‌های یونانی پس از باخت سنگین آ.اک مقابل المپیاکوس نوشتند که کریم انصاری فرد با سرمربی تیم به مشکل برخورده و درگیری لفظی بین آنها در رختکن شکل گرفته است. ستاره ایرانی پس از این برد، به این اخبار واکنش نشان داد و همه را کذب و شایعه دانست.

کریم انصاری فرد گفت: من می‌خواهم به تیم تبریک بگویم زیرا تلاش خوبی را در این مسابقه به نمایش گذاشتیم. ما در موقعیت سختی قرار داشتیم ولی برای ما مهم این بود که در مسابقه امروز به برتری دست یابیم و در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم در خصوص تاکتیک صحبت کنم ولی ما نقشه خودمان را داشتیم و جواب هم داد. تمام بازیکنان طبق برنامه بازی کردند و همه متمرکز بودند که ما نتیجه مثبتی کسب کنیم.

ستاره ایرانی آ.اک گفت: من همیشه می‌خواهم مثل بقیه بازیکنان کارم را انجام دهم و به خوبی روی مسابقه تمرکز داشته باشم. هیچ چیزی تغییر نکرده و ما همه سخت تلاش می‌کنیم تا به نتیجه برسیم. در برخی مسابقات بدشانس بودیم ولی همه می‌دانند که آ.اک چقدر تیم قدرتمندی است و چقدر باشگاه بزرگی است.اگر بتوانیم عملکرد امروزمان را در مسابقه‌های بعدی به نمایش گذاریم، پیروزی‌های دیگر بدست خواهد آمد.

انصاری فرد گفت: وقتی شما در تیمی بزرگ بازی می‌کنید، همه بازی‌ها مهم هستند و همیشه شما تحت فشار خواهید بود. مردم همیشه از شما انتظار برد دارند و وقتی در یک مسابقه، تیمتان شکست می‌خورد، فشارها افزایش خواهد یافت و همین مسئله روی عملکرد شما تاثیر خواهد گذاشت. اما امروز ما نشان دادیم که چقدر تیم قدرتمندی هستیم. بعضی اوقات می‌برید و برخی لحظات می‌بازید. و همین مسئله باید درسی شود که اشتباهات گذشته تکرار نشود و شما به پیروی برسید.

وی درباره اخبار منتشر شده از رختکن و درگیری با سرمربی تصریح کرد: وقتی تیم شما در یک بازی شکست می‌خورد و همه چیز اشتباه پیش می‌رود، رسانه‌ها می‌توانند هر چیزی که دلشان خواست بنویسنند. ما به مانند یک خانواده هستیم، متحدیم و همیشه هم متحد باقی خواهیم ماند. باید رسانه‌ها و حرف‌هایشان را فراموش کنیم. مطبوعات شغلشان این است که در خصوص این مطالب بنویسند. شغل من هم این است که توانایی‌هایم را در زمین نشان دهم. تلاشم به نمایش گذارم و نشان دهم که مبارزه کردن را دوست دارم. شغل من این نیست که در خصوص مطالب دیگر صحبت کنم. فقط می‌گوید که هیچ وقت نخواهید شنید که من با سرمربی صحبت کنم. هر چیزی که منتشر شده کذب و شایعه است. خودم را درگیر مسائل این چنینی با سرمربی نمی‌کنم. اینکه سرمربی باید برود یا فلان سرمربی بیاید. هیچ وقت در دوران فوتبالی ام چنین کاری را نکرده‌ام.

انصاری فرد در خصوص پنالتی که گل کرد و اینکه چه کسی پنالتی زن اول تیم است، گفت: ما در تیم یک پنالتی زن همیشگی ندارم، اگر بدانیم فلان بازیکن خوب پنالتی می‌زند، حمایتش می‌کنیم. در بازی با جیانینا من پنالتی زدم و بعد نلسون پنالتی بعدی را زد. تانکوویچ در این بازی پنالتی اول را به ثبت رساند،‌در دومین نوبت به من رسید. باور کنید،‌ ما برایمان اهمیت ندارد که چه کسی گل می‌زند. ما فقط می‌خواهیم پیروز مسابقات شویم.

در پلی‌آف مرحله قهرمانی سوپرلیگ یونان، المپیاکوس با 76 امتیاز صدرنشین است و به احتمال فراوان قهرمان نیز خواهد شد. تیم‌های آریس با 54 امتیاز، پائوک با 51 امتیاز و آ.اک با 51 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم جای گرفته‌اند.

منبع: فارس

281752