نبویان در تذکر شفاهی:

تفکیک تحریم های هسته ای از غیر هسته ای بی معنی است

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری به تیم مذاکره کننده تاکید کرد: تفکیک بین تحریم های هسته ای و تحریم های دیگر نباید صورت بگیرد.
تصویر تفکیک تحریم های هسته ای از غیر هسته ای بی معنی است

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محمود نبویان در نشست علنی امروز (یکشنبه 22 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: معلوم نیست که خسارت هایی که دولت نسبت به مردم وارد می کند، کی قرار است تمام شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم افزود: به لحاظ سیاست های داخلی در بخش اقتصادی، این دولت گرانی های گسترده ای بر مردم روا داشته است. گرانی دلار، کاهش ارزش پول ملی، گرانی خودرو، گرانی مسکن، صف های طولانی مایحتاج مردم از جمله این فشارهای اقتصادی است و تا کی قرار است این فشارها بر مردم ادامه یابد؟

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به خسارت ها در بخش ستاد ملی کرونا ادامه داد: خسارت در بخش داخلی با تصمیم غلط در ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهوری با جان مردم به طور جدی بازی می شود.

وی با اشاره به سیاست خارجی دولت مطرح کرد: تیم آقای روحانی جز خسارت به مردم دستاورد دیگری نداشته است، از سال 82 تا 84 به صراحت می گویند؛ تعلیق 20 ماهه هسته ای و پذیرفتن پروتکل الحاقی و گسترده ترین نظارت ها را پذیرفتیم، اما نتیجه تقریبا هیچ شد. در ژنو، لوزان جز خسارت نتیجه ای در بر نداشته است.

این نماینده مردم در ادامه مطرح کرد: الان در مذاکرات هم این موضوع ادامه دارد. نمایندگان مردم در مجلس در دفاع از مردم گفتند که 5 اسفند تمامی تحریم ها برداشته شود، اما دولت می گوید لازم نیست و 3 ماه دوباره تعلیق ایجاد شود و به غرب این پیام را دادند که شما می توانید تحریم ها را ادامه دهید.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر مطرح کرد: علی رغم تذکرات قرار است طرح گام به گام برجام را انجام دهند، راستی آزمایی سریع و آسان چه معنی می دهد؟ آنچه که منافع ملت را تامین می کند این است که تحریم های آمریکا به طور کامل برداشته شود. از جمله تحریم های نفتی و بانکی و پول به راحتی در حساب مردم بیاید.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان تصریح کرد: تفکیک بین تحریم های هسته ای و دیگر تحریم ها نباید صورت گیرد و الان در مذاکرات این تفکیک ها وجود دارد و می خواهند طرح گام به گام برجام را انجام دهند./

281616