به نظر می رسد اتریوم روند صعودی خود را از سر گرفته است

اتریوم  بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره یک هفته ای تثبیت ، دوباره سبز رنگ شده است. ادامه فشار خریداران می تواند اتریوم را به بالاترین سطح جدید خود برساند.

تصویر به نظر می رسد اتریوم روند صعودی خود را از سر گرفته است

به گزارش سایت خبری پرسون، اتریوم پس از شکست از یک مثلث متقارن در تاریخ 31 مارس (11 فروردین) ، با رشد تقریباً 16 درصدی به قیمت 2160 دلار رسید. این صعود با افزایش چشمگیری در سودآوری روبرو شد و معامله گران با فروش ارزهای خود کسب سود کردند که این عمل منجر به افت 10.70 درصدی قیمت شد.

این افت ناگهانی بسیاری از معامله گران را که انتظار رشد بیشتر داشتند غافلگیر نمود و نزدیک به 230 میلیون دلار پوزیشن لانگ در قراردادهای آتی لیکویید شد.ضررهای بزرگ باعث وحشت فعالان بازار شد و میزان تمایل به اتر به پایین ترین سطح از ابتدای سال کاهش یافت.

تریدرهای باهوش ترید غیر احساسی را اجرا کردند که سبب کاهش قابل توجهی در تعداد اترهای نگهداری شده در صرافی ها شد.

پلت فرم تجزیه و تحلیل رفتار نشان می دهد که چنین رفتاری در بازار احتمالاً از پتانسیل نزولی اتریوم می کاهد و منجر به جهشی دیگر می شود.

“مقدار اتریوم موجود در صرافی ها همچنان کاهش می یابد ، زیرا حجم زیادی اتریوم به کیف پول های سخت افزاری و گزینه های مبتنی بر DeFi منتقل شده است. این نشانه خوبی برای دارندگان اتریوم است ، زیرا عرضه کمتر ارز به معنی کاهش فروش عمده است. “

نکته جالب توجه آنکه اتریوم شنبه ، 10 آوریل دوباره به مسیر درست بازگشت تا به پتانسیل صعودی خود برسد و به بالاترین قیمت تاریخی 2212 دلار دست یافت.

بر اساس ارتفاع محور y مثلث متقارن ، اتر فضای بیشتری برای بالا رفتن دارد. تحلیل تکنیکال نشان می دهد که اتریوم می تواند 15 درصد دیگر تا سطوح اصلاحی فیبوناچی 141.1٪ یا 161.8٪ افزایش یابد. این اهداف بالقوه صعودی به ترتیب 2,480 و 2,720 دلار است. اتریم در زمان نگارش این مطلب در حدود قیمت 2,123 دلار معامله می شود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cryptobriefing

281504