یادداشت میهمان؛

نکوداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)

یادداشت/ شهدای زنده‌ای که بدون ملاحظه فرجام کار، فقط به امنیت جامعه اهمیت می‌دهند و خوب می‌دانیم اگر نبودند، دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی یکل حظه ایران شیعه پارسی را امان نمی‌دادند!

تصویر نکوداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)

سایت خبری پرسون- اغراق نیست اگر تاریخ را روایت می کند سپاه چند هزار نفری یزید، تا عباس (ع) زنده بود جرئت نگاه کردن به حرم را نداشت!

در تکرار حوادث تاریخ، سرباز گمنام امام زمان (عج) در این عصر، تداعی همان شکوه و اقتدار عباسی در کربلاست.

مادری که در آسایش و امنیت فرزندش را به دنیا می‌آورد، کشاورزی که به امید! محصول می‌کارد، پزشک، دانشجو و تمام اقشار این مملکت اگر در آرامش و امنیت هستند مدیون چشم‌های بیدار و آگاهی است که دشمنان از بیم بیداریشان جرأت تجاوز به حریم امن ایران را ندارند.

فرزندان رشید و شجاعی که جان شیرینشان را به عمل، در کف دست نهاده‌اند تا به امر ولی و قاعد خویش، پاسدار امنیت این سرزمین باشند و ما چه می دانیم گفتار تا عمل چه توفیر هاست!؟

گاهی گوشه‌ای از رشادت‌های این راست قامتان را در سریال‌هایی به تصویر کشیدند که حتی دیدن لحظات پر از استرس ایثارشان، نفس را در گلوی بیننده حبس می‌کند و آیا این، چیزی جز عشق می‌تواند باشد!؟ عشق به عقاید، میهن، رهبر، ملت.

شهدای زنده‌ای که بدون ملاحظه فرجام کار، فقط به امنیت جامعه اهمیت می‌دهند و خوب می‌دانیم اگر نبودند، دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی یکل حظه ایران شیعه پارسی را امان نمی‌دادند!

  • تحریم‌ها را دور زدند که نفت، دارو و ... مبادله شود!
  • منافق، ریگی ها، داعش و تکفیری ها را سر جایشان نشاندند!
  • چپاولگران فراری ثروت ملی را حتی در آنسوی کره زمین بازگرداندند که سزای خیانتشان را ببینند!
  • دسیسه‌های اجنبی پرستان
  • داخلی را حتی در مناصب عالی، خنثی کردند که مبادا کشور از داخل تکه تکه شود و راحت از گلوی آمریکا انگلیس و اسرائیل پایین رود!

مصداق همان پدر دلسوزی شده‌اند که وجودش امنیت پنهان و آشکار خانه و اهل بیتش می باشد.

نام «سرباز گمنام» را بر آنها نهاده اند چون بی ادعا ایثار کرده اند، اینان همان ققنوس‌هایی هستند که از خاکستر شهدا برخاسته‌اند، همان شجره طیبه‌ای که اگر یک شاخه‌اش را قطع کنند هزار شاخه از نو می رویاند.

نه در حبس و بند پست و مقام قرار می گیرند و نه مادیات و تجملات.

اینان همیشه سرباز می‌مانند و همیشه چکمه‌پوش و آماده حراست.

دعای امام زمان (عج) حرز سلامت جانتان باد که مایه فخر و عزت ایران هستید.

مریم اکبری ـ فعال رسانه ای

281451