خشم شدید سرمربی بارسلونا از VAR

کومان سرمربی بارسلونا بعد از دیدار با رئال مادرید که با شکست تیمش همراه بود به شدت عصبانی بود.
تصویر خشم شدید سرمربی بارسلونا از VAR

به گزارش سایت خبری پرسون، رئال مادرید دو بر یک بارسا را شکست داد و یک گام به قهرمانی نزدیک شد. دیشب همه تماشاگر ال کلاسیکو بودند.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا به شدت به عملکرد داوری معترض است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: اگر بارسایی باشید قطعا نسبت به عملکرد داور معترض خواهی بود. من به هیچ وجه از عملکرد تیم در نیمه نخست راضی نیستم. ما در نیمه اول نه در دفاع و نه در حمله خوب نبودیم و این کاملا روشن بود اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

او ادامه داد: از داور می‌خواهم که واقعا صحنه براتویت را نگاه کند. آن صحنه پنالتی روشن بود. من دلیل VAR در لالیگا را نمی‌دانم. چرا داور این صحنه مشکوک را بازبینی نکرد؟ داور تنها ۴ دقیقه وقت اضافه گرفت این درحالی بود که بازی تنها ۳ دقیقه به خاطر کتف او متوقف شد. او پنالتی واضح ما را نگرفت. همه دیدند که در محوطه جریمه رئال چه اتفاقی افتاد.

کومان ادامه داد: ما در این بازی در خط دفاعی خوب نبودیم و ضربات آخر را هم خوب نزدیم تا بازنده شویم. تیمی که می‌خواهد به پیروزی دست پیدا کند، باید از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کند. ما قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم و از طرف دیگر هم در کارهای دفاعی اشتباه داشتیم تا بازنده شویم.

281450