سخنان سردار سلیمانی درباره وابستگی آمریکا به سرکرده منافقین+فیلم

صفحه منتسب به سردار سلیمانی بخشی از بیانات ایشان درباره توان پوشالی آمریکا و وابستگی آن‌ها به سرکرده منافقین را در فضای مجازی منتشر کرد.

تصویر سخنان سردار سلیمانی درباره وابستگی آمریکا به سرکرده منافقین+فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، مریم رجوی به همراه همسر خود مسعود رجوی از جمله افرادی هستند که به دست مردم ایران از کشور اخراج شده‌اند و حالا چند سالی می‌شود که خود را به عنوان رهبر سازمان مجاهدین خلق می‌دانند.

البته اقداماتی که این گروه تروریستی تا به امروز انجام داده، به جزء تعداد اندک طرفداران خودش، مورد توجه کسی قرار نگرفته و همیشه سعی داشته با چسباندن خود به دشمنان ایران، به ویژه آمریکا، ملت ایران را تهدید کند، تهدیدها و حرف‌هایی که بیشتر جنبه طنز دارد.

آمریکا و سایر دشمنان ایران، با جذب اینگونه افراد اخراجی و غیر متعهد، همیشه در تلاش است تا ضربه‌ای به ایران و ایرانی وارد کند، اما نمی‌داند که سخت در اشتباه است و قدرت ایران در منطقه به تمام جوامع ملل اثبات شده است و مردم ایران می‌دانند که تهدیدهای این تشکیلات پوشالی چیزی جز حرف نیست و بیشتر توهم توطئه تلقی می‌شود.

به همین منظور صفحه منتسب به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویدئویی از بیانات ایشان درباره توان پوشالی آمریکا در مرداد ۹۷ شهر همدان، را در فضای مجازی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

281429