استاندار ایلام:

تعطیلی 10 روزه، فرصتی برای کنترل کرونا

محمد نوذری گفت: همه دستگاه ها باید پای کار بیایند تا بتوانیم موج چهارم کرونا را کنترل کنیم. فقط با همکاری و همیاری مردم، مسئولان و دستگاه های مختلف است که می توانیم این موج را کنترل کنیم.

تصویر تعطیلی 10 روزه، فرصتی برای کنترل کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام روز شنبه در نشست ستاد کرونا این استان، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت کرونا در این استان ابراز کرد: تعطیلی اصناف مختلف در تعطیلی 10 روزه می تواند فرصت مناسبی برای ما باشد تا با استفاده همکاری اصناف و اقشار مختلف از شیوع هر چه بیشتر بیماری در سطح استان جلوگیری کنیم.

استاندار ایلام اضافه کرد: این تعطیلات فرصت مناسبی برای کنترل این بیماری می باشد و باید در این شرایط همه‌ مسئولان جهادی در میدان حاضر شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی مسئولان در شرایط تعطیلی و دورکاری پیش آمده، در تفرجگاه های مختلف در سطح استان دیده شده اند، اظهار کرد: از اصحاب رسانه درخواست می کنیم در صورت رویت هر کدام از مسئولان در تفرجگاه های سطح استان، سریعا خبر آن را رسانه ای کنند.

نوذری افزود: همه دستگاه ها باید پای کار بیایند تا بتوانیم موج چهارم کرونا را کنترل کنیم. فقط با همکاری و همیاری مردم، مسئولان و دستگاه های مختلف است که می توانیم این موج را کنترل کنیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: از هلال احمر درخواست داریم با تمام توان در این عرصه ورود کند و به دلیل وضعیت نامناسب شهرستان های ایلام، آبدانان و دهلران در این شهرستان ها نقاهتگاه ایجاد کند.

نوذری در پایان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اقشار مختلف، عنوان کرد: از اداره ورزش و جوانان و میراث فرهنگی تقاضا داریم نظارت دقیق و جدی را بر متصدیان و کارکنان خود و همچنین اماکن زیر نظر خود داشته باشند.

نوروزی_استان ایلام

281400