شهریاری خبر داد؛

شکایت از رییس جمهور / روحانی با بی مبالاتی خود قاتل یک ملت است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به دلیل بی مبالاتی دولت در رابطه با بیماری کرونا کمیسیون بهداشت مجلس نامه‌ای را با مضمون شکایت از رئیس جمهور به رئیس دستگاه قضا ارسال کرده است.
تصویر شکایت از رییس جمهور / روحانی با بی مبالاتی خود قاتل یک ملت است

به گزارش سایت خبری پرسون، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره شکایت کمیسیون بهداشت از رئیس جمهور، اظهار کرد: متاسفانه آقای رئیس جمهور در اواخر سال گذشته به توصیه‌های مسئولان وزارت بهداشت و همچنین خبرگان جامعه پزشکی در رابطه با ایجاد محدودیت‌ها کرونایی توجهی نداشتند.

وی ادامه داد: تعطیلات عید فرصت مناسبی بود که محدودیت‌ها ایجاد شود تا کشور وارد پیک پرخطر چهارم نشود، اما متاسفانه آقای رئیس جمهور جو زده شده و این محدودیت‌ها را ایجاد نکرد و اجازه داد این ویروس منحوس آزادانه به هرکجای کشور تردد کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور با تصمیمات غلط کشور را به آتش کشیده است، گفت: به دلیل بی مبالاتی دولت در رابطه با بیماری کرونا کمیسیون بهداشت مجلس نامه‌ای را با مضمون شکایت از رئیس جمهور به رئیس دستگاه قضا ارسال کرده است.

شهریاری تصریح کرد: در همین رابطه مقرر شده است دستگاه قضا علیه رئیس جمهور اعلام جرم کند، زیرا باید بررسی شود که چرا باید چنین اتفاقی در کشور بیفتد و ما شاهد تلفات سنگین کرونایی در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه از طریق کمیسیون اصل نود مجلس، قوه قضاییه و دادستانی کل کشور پیگیر این بی مبالاتی هستیم، گفت: قرار است یک گزارشی در رابطه با بی تدبیری دولت در مدیریت کرونا در کمیسیون بهداشت تهیه شود و در صحن قرائت شده و بعد از رای گیری جهت پیگیری‌های لازم به قوه قضاییه ارسال شود.

منبع : دانشجو

281294