کمپانی بزرگ WWE توکن غیرمثلی “آندرتیکر” را عرضه می کند!

کمپانی بزرگ کشتی های حرفه ای WWE درصدد است اولین توکن های غیرمثلی (NFT) خود را روانه بازار کند که لحظات برجسته کشتی گیر افسانه ای خود “مارک ویلیام کالاوای” با نام مستعار آندرتیکر (Undertaker) را به نمایش می گذارد.

تصویر کمپانی بزرگ WWE توکن غیرمثلی “آندرتیکر” را عرضه می کند!

به گزارش سایت خبری پرسون، با اعلام این خبر در روز پنجشنبه، شرکت بورس اوراق بهادار نیویورک گفت که این توکن های غیرمثلی در تاریخ 10 آوریل (21 فروردین) ساعت 10:30 صبح به وقت ET در وب سایت ارائه دهنده کیف پول رمزنگاری Bitski عرضه می شوند و می توانند تا 11 آوریل (22 فروردین) ساعت 11:30 بعد از ظهر خریداری شوند.

توکن های غیرمثلی Undertaker در چهار ردیف پلاتین، طلا، نقره و برنز ارائه می شوند. دو ردیف اول با حداقل پیشنهاد مزایده باز میشوند و دو ردیف دوم دارای قیمت های ثابت هستند.

ردیف پلاتین 10 هزار دلار پیشنهاد قیمت دارد و برنده این مزایده توکن The Undertaker را به همراه دو بلیط در ردیف اول WrestleMania 38 سال 2022 و و WrestleMania 39 در سال 2023 دریافت می کند. افزون بر این، آنها دسترسی VIP، اقامت در هتل، یک پیام ویدیویی شخصی از آندرتیکر، یک کمربند قهرمانی سفارشی با نام حک شده برنده روی آن و WWE Vault مورد استفاده پائول بیرر (Paul Bearer) و آندرتیکر که به امضای آندرتیکر رسیده است نیز ردیافت می کنند.

ردیف طلایی با پیشنهاد قیمت 5000 دلار عرضه می شود و برنده NFT، دو بلیط صندلی ردیف جلوی Monday Night Raw یا Friday Night SmackDown سال 2021 یا 2022 را به انتخاب خود به همراه یک پیام ویدیویی شخصی و یک کمربند امضا شده دریافت می کند.

ردیف های نقره ای و برنز به ترتیب با پیشنهاد قیمت ثابت 1000 و 100 دلار عرضه می شوند.

WWE برای عرضه این طرح ابتکاری با Bitski همکاری کرده است، به این معنی که شرکت کنندگان در این مزایده باید حساب Bitski داشته باشند و برندگان این NFT را در کیف پول خود دریافت می کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: theblockcrypto

281290