هیچ شرکت بیمه‌ای در بازار سرمایه زیان نکرد

مدیرعامل شرکت بیمه حافظ، اظهارکرد: پایین آمدن شاخص کل برای شرکت‌هایی که به صورت حرفه‌ای در بازار سهام، سرمایه گذاری می‌کنند تاثیر آنچنانی ندارد و شرکتی که حرفه‌ای وارد این بازار شود از ریزش هم استفاده خواهد کرد.
تصویر هیچ شرکت بیمه‌ای در بازار سرمایه زیان نکرد

به گزارش سایت خبری پرسون، "جلال سلطانی" گفت: شرکت های مختلفی در سال 99 در بازار سهام صدماتی دیدند و اگر صنعت بیمه خوب عمل کرده جای تشویق دارد زیرا درصنعت بیمه تقریبا هیچ شرکت بیمه ای زیان نکرده و همه سود شناسایی کردند.

وی با اشاره به جهت گیری بازار سرمایه افزود:ریزش شاخص کل با استراتژی جدیدی که اتخاذ شده کنترل و مدیریت خواهد شد و به زودی به مسیر درست خود بر می گردد.

سلطانی ادامه داد: پایین آمدن شاخص کل برای شرکت هایی که به صورت حرفه ای در بازار سهام سرمایه گذاری می کنند تاثیر آنچنانی ندارد و شرکتی که حرفه ای وارد این بازار شود از ریزش هم استفاده خواهد کرد.

وی درخصوص رقابت شرکت های بیمه ای با لحاظ جدید الورودها به بازاربیمه، گفت: باتوجه به اینکه در سنوات گذشته رقبای جدیدی وارد صنعت بیمه نشده اند و آنهایی هم که ورود کرده اند تخصصی و اتکایی بودند، روند همکاری همانند گذشته ادامه پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت بیمه حافظ، خاطرنشان کردکه شرکت های بیمه ای به یکدیگر نیاز دارند زیرا نمی توانند اتکایی خارجی انجام دهند درنتیجه نه تنها همدیگر را به صورت رقیب نمی بینند بلکه فضای رقابتی وجود نداشته و فضا فقط فضای همکاری است.

281234