استاندار خراسان شمالی خبر داد:

طرح های متعدد علمی با حضور سورنا ستاری  به بهره برداری می رسد

استاندار خراسان شمالی از تحقق تفاهم نامه امضایی با معاون علمی و فناوری رییس جمهور خبر داد و گفت: به زودی با سفر دکتر ستاری به خراسان شمالی طرح های متعددی به بهره‌برداری می رسد..
تصویر طرح های متعدد علمی با حضور سورنا ستاری  به بهره برداری می رسد

به گزارش پرسون، محمد علی شجاعی در جلسه بررسی روند اجرایی تفاهم نامه امضایی استان با معاونت علمی ریاست جمهوری اظهار کرد: این پروژه ها که ارزش آن ۵۵۰میلیارد ریال برآورد شده است، در یک فاز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی با مطلوب ارزیابی کردن میزان پیشرفت پروژه های پارک علم و فناوری استان خاطرنشان کرد: در زمان سفر دکتر ستاری به استان تمام این پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید.
شجاعی با تاکید بر ساخت هشت پژوهش سرای دانش آموزی در شهرستانها، از عدم پیشرفت طرح اصلاح به‌نژادی دام از جهاد دانشگاهی گلایه کرد و افزود: مسیر اعتبارات از سوی جهاد دانشگاهی مشخص نشده است.
گفتنی است: حمایت از مراکز رشد واحد‌های فناور؛ حمایت از ساخت و ساز پردیس فناوری؛ حمایت از طرح های به‌نژادی دام جهاد دانشگاهی؛ حمایت از بهسازی فضاهای در اختیار سیدمانی؛ تجهیز پژوهش سراهای دانش آموزی در تمام شهرستانها و راه اندازی پایگاه صادرات با ترکمنستان و قفقاز مهم‌ترین این پروژه هاست که در سالهای ۹۸ و ۹۹منعقد شده و عمده این اعتبارات تخصیص یافته و جذب شده است.

281093