وزیر آموزش و پرورش؛

مشکلات شبکه شاد به زودی رفع می‌شود

وزیر آموزش و پرورش از رفع مشکلات شبکه شاد خبر داد گفت: شبکه شاد با وجود کاستی‌های آن، بزرگترین اپلیکیشن در کشور است که به بیشترین تعداد کاربران خدمات می دهد.
تصویر مشکلات شبکه شاد به زودی رفع می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، محسن حاجی میرزایی در نشست با دانش آموزان آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: شبکه شاد با وجود کاستی‌های آن، بزرگترین اپلیکیشن در کشور است که به بیشترین تعداد کاربران خدمات می دهد و با توجه برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه شبکه شاد به زودی مشکلات آن رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: کرونا وضعیت‌ها و فرصت‌هایی برای کسب تجربه‌های جدید و خلاقیت و نوآوری خلق کرد که این فرصت‌ها را باید قدر دانست و به بهترین وجهی از آن بهره برد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شاد ابزاری برای پیوستگی و پیوند شبکه جمعی معلمان و دانش آموزان است، عنوان کرد: این وجه آشکار شبکه شاد است و برخی از اندیشمندان و صاحب نظران از شیوع ویروس کرونا و ورود آموزش و پرورش به فضای مجازی به عنوان انقلاب آموزشی یاد می‌کنند.

حاجی میرزایی تصریح کرد: نباید اجازه داد آموزش آسیب ببیند و فرصت‌ها تباه و مسیری که برای کار و فعالیت و تحصیل انتخاب شده است، دچار نقصان شود.

وی از دانش آموزان خواست تا درباره این پدیده خوب بیاندیشند و تجارب را باهم مقایسه و روش های جدیدی را انتخاب کنند و در برابر این پدیده منفعل نباشند.

انتهای پیام/

281087