حجت الاسلام سید مهدی قریشی؛

ضرورت تحقق شعار سال در حوزه شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص پشتیبانی و رفع موانع تولید باید در استان عملیاتی شود گفت: شعار سال باید در حوزه صنعتی و شهرک‌های صنعتی استان عملیاتی شود.
تصویر ضرورت تحقق شعار سال در حوزه شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شعار سال باید در حوزه صنعتی و شهرک‌های صنعتی استان عملیاتی شود.

وی افزود : بررسی دقیق توانمندی‌ها در حوزه شهرک‌های صنعتی و کمک به واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار دهید و با تمام توان خود را در مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی به کار بگیرید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی عنوان کرد: مشوق‌های تولیدی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران بسیار مهم است بنابراین با شفاف‌سازی و تصریح مشوق‌های لازم در سرمایه گذاران انگیزه لازم برای مشارکت در تولید را افزایش دهید.

وی گفت: استان آذربایجان‌غربی قطب کشاورزی در کشور محسوب می‌شود و پیوند صنعت با کشاورزی در حوزه بهره‌وری و تلاش برای بالابردن ارزش افزوده محصولات کشاورزی و بسته بندی و فرآوری‌های صنعتی می‌تواند در پیشرفت صنایع استان موثر باشد.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: گزارش اقدامات خود را برای مردم در فضای رسانه‌ای و صدا و سیمای استان تشریح کنید چرا که امید بخشی به مردم برای مدیران اجرایی استان لازم و ضروری است و خدا را شکر کارهای بسیار خوبی در حوزه شهرک‌های صنعتی انجام گرفته که حائز تقدیر است.

انتهای پیام/

280906