مدیرعامل گلدمن ساکس:

مقررات بیت کوین برای یک “تکامل بزرگ” تنظیم شده است

دیوید سولومون ، مدیر عامل گلدمن ساکس ، “یک تحول بزرگ” در مورد چگونگی تنظیم دولت ایالات متحده برای بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را در رابطه با موسسات مالی پیش بینی کرده است.

تصویر مقررات بیت کوین برای یک “تکامل بزرگ” تنظیم شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز در مصاحبه با CNBC ، سولومون در مورد اقدامات غول بانکی برای استفاده از بیت کوین مورد سوال قرار گرفت. مدیر عامل شرکت کارتهای خود را نزدیک سینه خود نگه داشته اما به این موضوع اشاره کرد که بانک در میان افزایش تقاضا برای گرفتن اطلاعات از مشتریان خود، نگاهی بسته به ارزهای دیجیتال دارد:

“ما همچنان در مورد ارز دیجیتال و دیجیتالی کردن پول به روشی بسیار فعال فکر می کنیم ، و در این زمینه ، ما با مشتریان خود در ارتباط هستیم و از طریق محوریت” مشتری های ما به چه چیزی نیاز دارند؟ ما تمام این موارد را بررسی می کنیم.”

محدودیت های فعلی ایالات متحده در مورد موسسات مالی آن‌ها را از قرار گیری مستقیم به کلاس های ناپایدار و پرخطر مانند بیت کوین منع می کند. با توجه به این مقررات ، که دارایی های رمزنگاری را به عنوان یک کلاس دارایی با ریسک بالا ارزیابی می کنند ، موسسات مالی فقط می توانند نگهداری دارایی‌های دیجیتال مانند اوراق بهادار یا ETF ها را در دستور کار قرار دهند.

با این حال ، سولومون خاطر نشان کرد که فضای رمزنگاری در حال تکامل است ، و پیش بینی می کند این وضعیت با گذشت زمان تغییر کند. او میگوید:

” من فکر می کنم یک تحول بزرگ در آینده رخ خواهد داد. در مورد چگونگی تکامل این امر در سالهای آینده ، ما طبق قوانینی که داریم عمل می کنیم ، من نمی توانم حدس بزنم که قوانین برای موسسات مالی تحت نظارت کجا اجرا می شوند، اما ما همچنان می خواهیم راه های خدمت به مشتریان خود را پیدا کنیم و رو به جلو حرکت کنیم.”

این بانک هفته گذشته اعلام کرد که بخش خصوصی مدیریت دارایی گلدمن نزدیک به عرضه Bitcoin به مشتریان بزرگ‌تر با سبدهای ۲۵ میلیون‌دلاری یا بیشتر است. یک “طیف کامل” از گزینه های سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه در سه ماهه دوم سال جاری قرار دارد.

رئیس سابق کمیسیون بورس اوراق بهادار، جی کلی تون، اخیرا به این مساله اشاره کرده‌است. محیط تنظیمی اطراف رمزنگاری به دلیل یک تحول، با استفاده از اصطلاحات مشابه سولومون است:

” در جایی که دارایی های دیجیتال در پایان روز فرود می آیند، تا حدودی توسط مقررات – چه داخلی و چه بین المللی – هدایت می شود ، و من اکنون به عنوان یک شهروند صحبت می کنم ، این مقررات به طور مستقیم و غیرمستقیم در این زمینه اعمال می شود خواه از طریق نحوه نگهداری این موارد در بانکها ، حسابهای امنیتی ، مالیات و مواردی از این دست. ما شاهد تکامل این محیط نظارتی خواهیم بود. “

بازار گاوی 2021 بیت کوین شاهد آن بود که گلدمن ساکس در ماه مارس (اسفند-فروردین) میز معاملات ارزهای رمزنگاری شده خود را بازگشایی کرد ، پس از آنکه بنگاه اقتصادی آن را در جریان روندگاوی بیت کوین در سال 2017 راه اندازی کرد ، بیت کوین به 20 هزار دلار رسید و سپس سقوط کرد. این بانک همچنین درخواست ETF کرد که شامل برخی از مواجهه با بیت کوین در تاریخ 26 مارس( 6 فروردین) است.

منبع: cointelegraph

280829