یادداشت میهمان

جهش مرغ پرکنده/ بازار آشفته مرغ در آذربایجان غربی

بازار مرغ همانند سایر مناطق کشور در آذربایجان‌غربی در تلاطم بوده و مدتی است که مرغ هم به مانند ویروس کرونا جهش کرده و از سفره‌ها پرکشیده است.
تصویر جهش مرغ پرکنده/ بازار آشفته مرغ در آذربایجان غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، بازار مرغ همانند سایر مناطق کشور در آذربایجان‌غربی در تلاطم بوده و مدتی است که مرغ هم به مانند یروس کرونا جهش کرده و از سفره‌ها پرکشیده است.

در این میان شاهد هستیم طی 50 روز گذشته پای مرغ از دیگها و سفره‌های ایرانی بریده شده و در اطراف و اکناف و با ساز برخی‌ها خبرساز شده است.

یادآور می‌شود طی ماه‌های گذشته تخم مرغ هم اوج گرفت و در نهایت پس ازکش و قوس‌های مختلف بالاخره با قیمت جدید ثبات گرفت و اکنون هم به زیر 15هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که مسوولان مربوطه، هیچ یک مسوولیت مرغ و تخم مرغ و را برعهده نمی‌گیرند و متاسفانه توپ را به میدان دیگری می‌اندازند؟

حال، قیمت مرغ طی 2 هفته گذشته دوباره گران و به اوج رسید، اما خبری هم از ثبات آن نیست و تنها مسوولان به وعده و وعید همیشگی بسنده کرده‌اند.

خیلی‌ها بهتر و بیشتر می‌دانند که متاسفانه، قیمت اجزای مرغ شامل بال ،جگر و دل آن از60 به80 هزار تومان رسیده و از لاشه خود مرغ پیشه گرفته است، حال سئوال این است که چرا پا، جگر، بال و دل مرغ در همه فروشندگی‌ها موجود است، اما، از خود مرغ خبری نیست؟

امیدواریم با تلاش دولتی‌ها و مجلسی‌ها با توجه به این که در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم معضل و آشفتگی بازار مرغ مرتع شود و شاهد این موضوع باشیم که مرغ هم، میهمان بیشترسفره‌ها شود.

باید نشست و دید ...

محرم محمدیان

انتهای پیام/

280630

مطالب مرتبط