بازار 1 تریلیون دلاری بیت کوین برای 10 روز متوالی

سرمایه بازار تریلیون دلاری بیت کوین از 26 مارس تاکنون قدرت خود را حفظ کرده است.

تصویر بازار 1 تریلیون دلاری بیت کوین برای 10 روز متوالی

به گزارش سایت خبری پرسون، بیش از 10٪ از عرضه بیت کوین منتقل شده است در حالیکه سرمایه بازار بیت کوین از 26 مارس بیش از یک تریلیون دلار بوده است ، این نشان دهنده حمایت قوی در محدوده قیمت متوسط و بالای 50،000 $ است.

طبق گزارش دوشنبه با عنوان ‘Week on Chain’، از ارائه دهنده ی تجزیه و تحلیل داده های Glassnode ، بیت کوین برای اولین بار بیش از یک هفته از سرمایه بازار 1 تریلیون دلار برخوردار شده است. در این گزارش آمده است: “این یک رای اعتماد قوی برای بیت کوین و کل دارایی های ارزهای رمزپایه است.”

Glassnode همچنین به انتقال 1.98 میلیون بیت کوین اشاره کرد در حالی که سرمایه بیت کوین بالای 1 تریلیون دلار نگه داشته شده است (معادل 10.6٪ از مقدار عرضه کل در گردش). این گزارش همچنین خاطرنشان کرد: رنج قیمتی متوسط تا بالا محدوده 50،000 دلار، از زمانی که قیمت ها تقریبا 11000 دلار بود ، قوی ترین حمایت را نشان داده است.

سقف بازار بیت کوین برای اولین بار در 19 فوریه نقطه عطف 1 تریلیون دلاری خود را شکست ، اما به سرعت در 17 روز بعد به زیر 12 رقم رسید. بیت کوین در تاریخ 9 مارس مجدداً 13 رقم را برچسب گذاری کرد ، اما با اصلاح دیگری سرمایه بیت کوین به 950 میلیون دلار کاهش یافت.

سرمایه بیت کوین اکنون از 26 مارس بالای 1 تریلیون دلار باقی مانده است و طبق گفته وبسایت Coingecko در حال حاضر 1.1 تریلیون دلار میباشد.

Glassnode برای نشان دادن حجم بازار سرمایه بالای 1 تریلیون دلاری بیت کوین از تحلیل UTXO بیت کوین یا URPD استفاده کرده است.

3 - بازار 1 تریلیون دلاری بیت کوین برای 10 روز متوالی

این گزارش خاطر نشان می کند که استخراج کنندگان بیت کوین به “حالت انباشت یا احتکار” بازگشته اند و این نشان دهنده صعود بیشتر این ارز است ، زیرا استخراج کنندگان دارایی خود را برای قیمت های بالاتر حفظ و کنترل می کنند.

در زمان نگارش این مطلب ، بیت کوین با قیمت 59.030 دلار است و در 24 ساعت گذشته 1.9 درصد رشد داشته است.

منبع: cointelegraph

280608