رئیس کارگروه روابط عمومی و تبلیغات کنگره شهدا:

پوشش رسانه ای دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد فصل جدیدی در رسانه ملی بود

رئیس کارگروه روابط عمومی وتبلیغات کنگره شهدا در خصوص برگزاری این کنگره ملی گفت : این رویداد بزرگ فصل جدیدی در رسانه بود که رسانه ملی توانست با ثبت خاطرات و به تصویر کشاندن رشادت‌های سرداران شهید استان خدمتی به خانواده های شهدا وگنجینه جبهه و جنگ نماید.
تصویر پوشش رسانه ای دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد فصل جدیدی در رسانه ملی بود

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، رئیس کارگروه روابط عمومی وتبلیغات کنگره شهدا در خصوص برگزاری این کنگره ملی گفت: این رویداد بزرگ فصل جدیدی در رسانه بودکه رسانه ملی توانست با ثبت خاطرات و به تصویر کشاندن رشادت‌های سرداران شهید استان خدمتی به خانواده های شهدا و گنجینه جبهه و جنگ نماید و این افتخاری است برای رسانه ملی.

پهلوانیان در خصوص فعالیت های صداوسیما اظهار کرد: شبکه یزد با محوریت دومین کنگره ۴۰۰۰ شهید استان اقدام به تهیه و پخش مستقیم ۵ مراسم اصلی کمک های مومنانه با همکاری سپاه نمود تهیه ۴ برنامه دراستان با معرفی طرح محله محورشهید سلیمانی، معرفی چهل خدمت کنگره در ۴۰ برنامه شبانه با حضور مسئولین چهل خدمت کنگره و معرفی دستاوردهای آن، ساخت ۴۰ برنامه زندگی سلام و معرفی خدمات و برنامه های کنگره در ۶ ماهه دوم سال ۹۹، پخش سرودهای تهیه شده مرتبط با کنگره از سراسر استان در برنامه های متعدد زنده صبحگاهی و شبانگاهی تهیه ۱۰ برنامه مسابقه تلفنی در برنامه زنده استودیو ۱۴۰۰، تهیه ۱۲ مستند سرداران شهید استان، پخش اطلاعات کنگره و چهل خدمت کنگره به صورت متناوب از طریق زیرنویس ، پخش تیزر کنگره به صورت مرتب در طول شبانه روز ، پخش ویژه برنامه اختتامیه کنگره به صورت زنده که در مجموع حدود ۲۱۰۰ دقیقه برنامه تولید سیما در مورد کنگره تهیه و پخش شده است.

شایان ذکر است ۳۰۰ دقیقه مستند در دست تهیه است که در سال ۱۴۰۰ آماده پخش خواهد شد و همچنین سریال ۲۶ قسمتی با موضوع انقلاب در یزد با محوریت شهید محراب آیت الله صدوقی که از مصوبات ستاد کرونا است مراحل نگارش فیلمنامه را طی می کند که در سال ۱۴۰۰ تولید آن آغاز خواهد شد.

رادیو یزد نیز با تولید و پخش برنامه های : روایت عشق ، چهار هزار خورشید ، باغ بهار، بهار کویر، بهار خجسته، پنج دری، چادیشب، یزدانه، نمایش های کوتاه و بلند و همچنین استقرار در کنکره با عنوان رادیو کنگره پوشش اختتامیه مراسم را جمعا به مدت 858 دقیقه با محوریت دومین کنگره ملی شهدای استان یزد انجام داد.

معاونت خبر در بخش رادیویی 456 خبر و گزارش خبری به مدت 813 دقیقه و در بخش تلویزیونی 578 مورد خبر و گزارش خبری به مدت 1145 به روی آنتن شبکه یزد برده است .

معاونت فضای مجازی نیز با تولید و انتشار 10 موشن کمیک و 100 مورد استوری موشن از جمله فعالیت های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز یزد در انعکاس هر چه بیشتر فعالیت های این کنگره بزرگ ملی بوده است .

معاونت فنی مرکز با اعزام دو گروه ازعوامل پشتیبانی فنی و ارتباطات ماهواره ای، واحد سیار HD بسیج سازمان صدا و سیما وهمچنین عوامل فنی و ارتباطات ماهواره ای در سیگنال رسانی به شبکه رادیویی سراسری زیارت و مراکز اصفهان – مهاباد - زنجان و شبکه های تلویزیونی سراسری یک، سه، خبر، شما و شبکه استانی هامون به پوشش و انعکاس برنامه های ویژه مراسم اختتامیه دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد پرداخت.

شایان ذکر است طالبی استاندار یزد، آیت ا... ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان از صدا و سیما به خاطر انعکاس و اطلاع رسانی شایسته دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد قدردانی و تشکر کردند.

انتهای پیام/

280600