معاون دانشجویی دانشگاه تهران مطرح کرد؛

شرایط حضور دانشجویان ساکن شهرهای قرمز در خوابگاه

حبیبا درباره زمان حضور دانشجویان شهر‌های قرمز در خوابگاه‌های دانشگاه تهران توضیحاتی داد.
تصویر شرایط حضور دانشجویان ساکن شهرهای قرمز در خوابگاه

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران، درباره وضعیت استقرار دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان ساکن در شهر‌های قرمز از ۲۱ فروردین اجازه ورود به خوابگاه‌ها را دارند.

او افزود: دانشجویانی هم که در شهر‌های قرمز مستقر نیستند از تاریخ ۱۴ فروردین بر اساس حروف الفبا و بعد از انجام آزمایشات لازم جهت سالم بودن مطابق اطلاعیه دانشگاه تهران در خوابگاه‌ها مستقر شده اند.

حبیبا تصریح کرد: حدود ۳ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه تهران تا پایان فروردین ۱۴۰۰ در خوابگاه‌ها مستقرمی شوند، همچنین در تعطیلات عید تعمیرات اساسی و ضروری خوابگاه‌های دانشجویی را در کنار گند زدایی انجام داده ایم تا دانشجویان مشکلی از این بابت نداشته باشند.

او گفت: در تابستان ۹۹ دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه حضور داشته اند و دروس عملی دانشجویان کارشناسی هم در این بازه زمانی به مدت ۲ الی ۳ هفته یعنی به صورت فشرده برگزار شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره برگزاری دروس عملی در ترم جاری کرد: برای برگزاری دروس عملی دانشجویان در فروردین ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده ایم و منتظر بررسی‌های معاونت آموزشی دانشگاه در این زمینه هستیم تا مطابق نظرات مربوطه برنامه ریزی‌های لازم را در جهت برگزاری دروس عملی دانشجویان انجام دهیم و متناسب با آن خوابگاه‌ها را به مدت یک الی دو هفته برای دانشجویان آماده کنیم.

حبیبا یادآوری کرد: ۶ نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری از آغاز ویروس کرونا تا به امروز به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند و تا به امروز آماری در این زمینه به دست ما نرسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

280591