پیش بینی نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر فقیر” از قیمت بیت کوین!

رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور کتاب “پدر پولدار پدر فقیر”، در مصاحبه اخیر خود با کیتکو (Kitco) پیش بینی کرد که بیت کوین طی 5 سال آینده می تواند به 1.2 میلیون دلار برسد.

تصویر پیش بینی  نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر فقیر” از قیمت بیت کوین!

به گزارش سایت خبری پرسون، کیوساکی سال گذشته و درست زمانی که اقتصاد جهانی با رکودی همه جانبه مواجه شد و قیمت بیت کوین حدود 9000 دلار بود، برای اولین بار این ارز رمزنگاری شده را خریداری کرد:

“ای کاش من هم مثل خیلی از مردم ، بیت کوین را با قیمت 10 سنت خریده بودم، اما با این حال هنوز هم نابغه به نظر می رسم چون امروز قیمت این ارز حدود 55000 دلار است و من فکر می کنم پنج سال دیگر به 1.2 میلیون دلار برسد”.

سال گذشته، کیوساکی به درستی پیش بینی کرد که بیت کوین به دلیل چاپ بی رویه پول، یک بازار گاوی دیگر را هم تجربه خواهد کرد. اکنون می دانیم شرکت های بزرگی مثل مایکرواستراتژی، تسلا و اسکوئر این ارز رمزنگاری شده را در ترازنامه خود دارند.

با وجود این که کیوساکی اکنون به یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین تبدیل شده است، می گوید که هنوز طلا و نقره را ترجیح می دهد زیرا این ارز رمزنگاری برجسته هنوز آزمایش نشده است. کیوساکی با اشاره به احتمال سخت گیری های بیشتر از جانب دولت ها، چنین احتمالی را “یک نگرانی بسیار جدی” خواند. برای مثال، در چنین روزی در سال 1933، فرانکلین روزولت رئیس جمهور وقت آمریکا، با یک دستور اجرایی مردم را از نگهداری طلا منع کرد.

کیوساکی معتقد است که آلتکوین ها آمده اند که بمانند ولی مطمئن نیست که کدام یک بتواند به بقای خود ادامه دهد. او بازار فعلی را با حباب dot-com در اواخر دهه 90 با آمازون و Pets.com مقایسه کرد و افزود که هر روز از جوان ترها در این باره مشورت می گیرد.

کیوساکی ادعا می کند که بیت کوین این پتانسیل را دارد که همانند آمازون قدرت گرفته و مورد پذیرش عموم قرار بگیرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

280466